Gå til innhold

En litt anneledes brudekjole

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*krem*... vel..falt ikke i min smak iallefall....

Skrevet

Jeg er absolutt ingen sylfide og tror jeg ville ha følt meg enda større i en slik kjole.... Tror denne kjolen ville vært mye penere på en slank jente, men jeg synes kjolen var ok for den som har sånn smak.

Skrevet

Skal være enig... :oops:

Den er vel mere morsom enn kledelig...

Er litt opphengt i patchwork for tiden, så det er vel det jeg ser mest på. Ikke helheten.

Skrevet

Den var selvsagt helt forferdelig, men det er morsomt å se kjoler fra mer enn de to eller tre "vanlige" brudekjoleprodusentene! Jeg synes de har ganske lik stil, og da er det jo om ikke annet et friskt pust å se noe nytt!

Skrevet

:o Den var jammen fæl...

Skrevet
Den var selvsagt helt forferdelig' date=' men det er morsomt å se kjoler fra mer enn de to eller tre "vanlige" brudekjoleprodusentene! Jeg synes de har ganske lik stil, og da er det jo om ikke annet et friskt pust å se noe nytt![/quote']

Takker for diplomatisk og høflig kommentar!

(trengte det nå....) :)

Skrevet

Jeg liker kjoler som er et friskt pust innimellom de "vanlige"

...men :roll: ...denne var kanskje litt voldsom *kremt*

Jeg er ikke noen ekspert på det men tror nok at en litt lubben brud burde ha en enklere kjole for ikke virke større enn hun er og for ikke å svusje med seg flere enn en opp til alteret :wink:

Skrevet

jeg har en ganske andeledes brudekjole selv, men den likner ikke denne det grann. min heter ballkjole og er vinrød. meget lekker, syntes jeg selv selvsagt!

Gjest Myumi
Skrevet

En lubben brud i denne kjolen ville blitt katastrofe.

Gjest gjest1
Skrevet

:o Denne kjolen er faktisk noe av det styggeste jeg har sett. Den er grusom.

Skrevet

Artig kjole. Kanskje ikke helt min stil, men jeg syntes den var toeff.

Skrevet

Nei, fysj for en brudekjole! :riste:

Skrevet

Hahahahaha!

-Så mange morsomme kommentarar! :)

Tenk om nokon her inne faktisk har bestemt seg for denne kjolen som alle no dreg verkeleg ned i søla... Stakkars henne då! ;)

Men skal innrømme at ein lyt ha spesiell smak om ein skal gifta seg i ein slik kjole. Men kven veit? Kankej han er finare på ein av dykk enn han var på modellen?

Skrevet

hmm... karaktiserer meg som lubben, men trur rett og slett at jeg hadde sett fæl ut i den kjolen der :ler:

Skrevet

ville ikke brukt den på karneval en gang, var kommentaren til venninnen min da hun så denne kjolen. Og jeg må si meg helt enig i det :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...