Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg er småforelska.

Liker ei jente som er året yngre enn meg. Blitt litt kjent med henne gjennom en felles hobby. Vi er begge i siste halvdel av 20-åra.

Venner av meg sier at denne jenta er litt desperat, uten at jeg har fått noen som helst grunn til å tro det.. Hvorfor skulle en såpass fin jente være desperat? Kameratene mine er så umodne og overfladiske, tuller med at jenta er lubben osv..

Jeg syns ikke jenta er lubben, tvert imot er hun helt perfekt. Ikke tynn som en modell, men har litt kjøtt på beina. Jeg elsker at hun har litt former! Ansiktet hennes er det beste, og hun har fortryllende øyne! Jeg har så lyst til å kysse henne.

Problemet er kanskje at hun er på et annet nivå enn meg. Har høyere utdannelse, mens jeg har ingen..

Driter jeg meg bare loddrett ut om jeg prøver meg?

Anonymous poster hash: 73fd7...346
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjør på :romeo:

Anonymous poster hash: 9fce0...851
  • Liker 5
Skrevet

Hva har du å tape på det? :) Kjør på! :)

• Liker 1
Skrevet

Kjør på!

Anonymous poster hash: e5bd5...b7f
  • Liker 1
Skrevet

DU er søt du :)

• Liker 2
Gjest Silverstream
Skrevet

Du virker som en alright fyr!

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Kjør på. :) Den som intet våger, intet vinner. :hjerter_rundt:

Skrevet

Er vel verdt å ta sjansen på det? Du taper ikke noe på det hvertfall.

Verre å ikke gjøre noe å gå rundt å tenke på hva du skulle gjort.

• Liker 1
Gjest Loveheartx
Skrevet

Så utrolig søtt! Kjør på. Heier på deg :)

Skrevet

Som det sies - aldri fortell en kvinne hvorfor hun er utenfor din liga. La henne i det minste finne det ut selv.

Selvtillit er en viktig del av menns appeal og kvinner kan til en viss grad "lukte" det hvis en mann foeler seg mindreverdig.

Fokuser paa hva du har som kvinner kan like. Sjarm. Humor. Noen fysiske trekk. At du er oppriktig glad i kvinner.

Har tidligere vaert paa date med menn som har snakket seg selv ned og fattet ikke hva de holdt paa med. Det var som om de ville forberede en avvisning ved aa komme meg i forkjopet.

Be henne ut :) Lykke til!

• Liker 1
Skrevet

Tror jeg er småforelska.

Liker ei jente som er året yngre enn meg. Blitt litt kjent med henne gjennom en felles hobby. Vi er begge i siste halvdel av 20-åra.

Venner av meg sier at denne jenta er litt desperat, uten at jeg har fått noen som helst grunn til å tro det.. Hvorfor skulle en såpass fin jente være desperat? Kameratene mine er så umodne og overfladiske, tuller med at jenta er lubben osv..

Jeg syns ikke jenta er lubben, tvert imot er hun helt perfekt. Ikke tynn som en modell, men har litt kjøtt på beina. Jeg elsker at hun har litt former! Ansiktet hennes er det beste, og hun har fortryllende øyne! Jeg har så lyst til å kysse henne.

Problemet er kanskje at hun er på et annet nivå enn meg. Har høyere utdannelse, mens jeg har ingen..

Driter jeg meg bare loddrett ut om jeg prøver meg?

Anonymous poster hash: 73fd7...346

Nei, jeg synes ikke det. Lykke til.

Skrevet

Entusiastiske, imøtekommende og vennlige jenter (som jeg bare antar at hun er..?) er ikke desperate.

De gidder bare ikke å spille et spill.

De satser på at kvalitetsmenn ser forskjellen :).

Anonymous poster hash: edd9c...e59
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...