AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #1 Skrevet 28. februar 2014 Jobber med å legge på meg, og er enklere å huske å spise om jeg har lagd maten på forhånd og at det er bare å hente den ferdiglaget i kjøleskapet. Nå har jeg f.eks stekt kjøttdeig og kyllingfile og kokt ris og grønnsaker som er fordelt i noen bokser som jeg etterhvert setter i kjøleskapet. Noen flere forslag? Spiser ikke fisk.. Anonymous poster hash: c934a...143
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #2 Skrevet 28. februar 2014 Indisk kyllingksuppe Lager full porsjon og fryser ned. Metter i sammen med et grov rundstykke. Lapskaus. Jeg kjøper gjerne pepperfikk fra God helg-tilbudet fra Kiwi. En pose ferdig lapskausblanding fra fryseren samt ekstra av grønnsaker som jeg ønsker. Jeg tar gjerne ekstra med kålrabi, sellerirot og gulerøtter. Wok i ulike varianter holder seg en dag i kjøleskapet og jeg synes det er ok varmet opp. Hjemmelaget pizza i langpanne som jeg hiver i fryseren og tar opp så mye jeg ønsker. Kjøttboller av ymse slag og kjøttkaker. Lag ferdig. Det vil si deigen og stek de sånn at de får stekeskorpe. Hiv i fryseren. Blir helt ferdige når de varmes opp i saus. Skal det gå kjapt så er Toro sine sausalternativer ikke så dumt. Til klassisk kjøttkaker synes jeg sjysausen er bra. Anonymous poster hash: 67c9c...585 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå