Gå til innhold

Klesmerke fra 90-tallet? Looni?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

Sitter å prøver å komme på hva et veldig populært merke på slutten av nittitallet var - vi gikk bare i Killah Baba, Diabless, Miss Sixty osv.. Men det var også et annet merke jeg husker godt... Det het Looni eller noe slikt..? Noen som vet? Jeg synes å huske at logoen var en liten jente med musefletter og kjærlighet på pinne... Noen som aner hva jeg snakker om haha

Anonymous poster hash: d193e...013
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest lolle
Skrevet

Jeg tror kanskje jeg vet hva du prater om, var det ikke en butikk i Strøket ved Eldorado som het Loonies? Husker ikke om det var et eget merke, eller om de bare solgte masse populære merker. Butikken vis a vis (som jeg ikke husker navnet på nå) solgte også masse populære merker som f.eks Fiorucci, de trange t skjortene med to engler på

AnonymBruker
Skrevet

Ikke Lois?

Nei, ikke Lois.. Men nå kom jeg på det merket også ;-)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror kanskje jeg vet hva du prater om, var det ikke en butikk i Strøket ved Eldorado som het Loonies? Husker ikke om det var et eget merke, eller om de bare solgte masse populære merker. Butikken vis a vis (som jeg ikke husker navnet på nå) solgte også masse populære merker som f.eks Fiorucci, de trange t skjortene med to engler på

Ja! Det var den butikken!!

Men da lurer jeg på hva merket med denne lille jenta på logoen var.. Jeg hadde nemlig en sånn boblejakke med den logoen på..

Takk! :-)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Å, ja! Dette vil jeg også finne ut av :)

Anonymous poster hash: 12bfd...7ca
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...