Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min kjæreste har vært sammen to år, og jeg elsker han. Jeg vil ikke ha noen andre enn han, men når jeg er på byen blir det til at jeg danser med gutter og "flørter" kanskje litt med blikk og smil. Dette er jo helt uskyldig fra min side, og jeg ville aldri kyssa noen eller noe sånt. Men er det liksom greit?

Dere tenker sikkert at jeg burde snakke med han om det, men han er dødssjalu og lar meg egentlig ikke dra ut engang, så.. Ja.

Håper ikke jeg virker skikkelig fæl nå, er bare snakk om og smile og være hyggelig, noen vil kanskje se på det som småflørting.

Meninger eller erfaringer?

Anonymous poster hash: abf73...674
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er helt vanlig. Gjør akkurat det samme, men er flink til å si fra om at jeg har samboer og barn om de skulle vise noe videre interesse. Så lenge du ikke drar det for langt har du ditt på tørre :smoke:

Skrevet

I utgangspunktet synes jeg ikke du gjør noe galt, men en dødssjalu type lukter trøbbel åkkesom.

• Liker 2
Skrevet

Oppfører meg likedan som jeg hadde satt pris på at typen min hadde oppført seg.

Er lov å være ute, å more seg. Men det handler om å ikke la det gå for langt, å ikke gi falsk utstråling.

• Liker 2
Skrevet

Aa smile naar man moter blikket til noen er greit nok. Men jeg danser ikke med andre gutter nar jeg er ute paa byen med en kjaereste...kunne ikke falt meg inn.

Skrevet

Danser ikke med gutter når jeg er opptatt nei. Gjør mot andre det du vil at de skal gjøre mot deg. Sånn tenker jeg :) Gjør ikke noe jeg ikke hadde likt at han gjorde.

Anonymous poster hash: 83ded...58d
  • Liker 1
Skrevet

Vet om flere som oppfører seg sånn når de er på fylla. Jeg selv synes ikke noe om det og ønsker ikke å gjøre det selv, og samboer gjør det heller ikke mot meg, og så lenge vi er enige er alt greit :)

Men tenker at dersom han plutselig får høre det fra folk at du holder på sånn, kan en fjær lett bli til en hel hønsegård..

• Liker 1
Skrevet

Kommer vel an på hva folk mener med danse? Det er jo forskjell på "vanlig dans" som man danser med venner og å stå klistra inntil noen :vetikke:

Gjest Chloe87
Skrevet

Det å sende flørtende blikk og danse med andre hadde aldri jeg gjort hvertfall, men det er meg..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville aldri gjort noe som kunne såre kjæresten min. I utgangspunktet synes jeg ikke nødvendigvis det gjør noe, men når du vet at han ikke liker det, så synes jeg at det er feil. Jeg ville ikke likt at samboeren min flørtet med jenter på byen heller. Hadde han likt å danse, så hadde dansingen vært greit. Grensen går der han vet at den andre parten kan misforstå interesse.

Anonymous poster hash: e894b...204
AnonymBruker
Skrevet

Sjalusi er en vond følelse å ha så jeg ville ikke fortsatt med det , ta hensyn til han

Du er jo glad i han som du sier, så jeg ville ikke fortsatt hvis du visste det gjør han utrygg. Uskyldig i dine øyne kan alikevel være veldig sårende for en annen, så snakk sammen og ta hensyn :)

Anonymous poster hash: 17965...385

Skrevet

Jeg danser med mange forskjellige menn og kvinner på byen, uavhengig om samboeren min er med eller ikke. Har aldri tenkt at det skulle vært noe problem. Det samme gjelder andre veien. Det er forskjell på litt dans, smil og latter kontra intens øyekontakt og heftig flørt.

AnonymBruker
Skrevet

Slike grenser må være avklart på forhånd. For min del hadde jeg aldri akseptert at kjæresten danset med noen andre på byen.

Er man kjærester bør også trangen til å dra ut på byen alene også være litt mindre skulle man tro. I hvertfall på typiske sjekkearenaer der det store flertallet har som mål å finne seg en sexpartner.

Anonymous poster hash: e00fe...bfa
Skrevet

Vel, jeg liker å gå på byen med venner så den trangen har ikke forsvunnet for min del. Jeg liker å drikke alkohol, prate med venner, spise god mat, hygge seg, gå på konsert, sosialisere,....etc....

For meg hadde en partner som ikke ville at jeg skulle dra ut og lagde et spjåk hver eneste gang jeg gjorde det vært komplett ulevelig og fullstendig kræsj.

Jeg smiler og er hyggelig mot både gutter og jenter på byen jeg, det betyr ikke automatisk at jeg har lyst til å gjøre noe mer. Nå får jeg lov av kjæresten å smile og være hyggelig uten at hun lager et helvete for noe så banalt, men jeg er muligens heldig....? :vetikke:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...