AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #1 Skrevet 28. februar 2014 Tips?Anonymous poster hash: c0a90...903
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #2 Skrevet 28. februar 2014 Vi hadde en softshelldress fra Nameit til vår ettåring, og var godt fornøyde. Brukte regbukse- og jakke når det var regn eller vått på bakken. Anonymous poster hash: 89722...a57
Silfen Skrevet 28. februar 2014 #3 Skrevet 28. februar 2014 Beste? Folk foretrekker ulikt. Men en billig og god dress er de fra Reflex. En ettåring trenger ikke de dyreste og mest slitesterke. 1
Sushi Skrevet 28. februar 2014 #4 Skrevet 28. februar 2014 Vi har vært kjempefornøyde med parkdressen de har på Kappahl. Valgte å kjøpe samme merke i neste størrelse også.
Sunshower Skrevet 28. februar 2014 #5 Skrevet 28. februar 2014 Beste? Folk foretrekker ulikt. Men en billig og god dress er de fra Reflex. En ettåring trenger ikke de dyreste og mest slitesterke. Enig. Vi hadde en parkdress fra reflex til vår 1 åring i fjor høst (da han var 8-10 mnd). Kjøpte den litt stor og hadde oppbretter på, og den passer akkurat nå. Har et lite håp om at den vil være grei til våren også...
Vera Vinge Skrevet 28. februar 2014 #6 Skrevet 28. februar 2014 Vi har hatt parkdress fra Skogstad, som barnehagen skryter veldig av. Den har avtagbart for, men vi har også hatt en tynn en. De ser i grunnen ubrukte ut, og det er som det noe avstøtende i stoffet, for jeg trenger nesten aldri å vaske dem, selv når han har vært ute og skitnet seg til. Trenger stort sett bare å børste av. Har fått disse dressene i gave, så aner ikke hva de ligger på i pris sammenlignet med andre.
mammamy Skrevet 1. mars 2014 #7 Skrevet 1. mars 2014 Skogstad og name it softshell dress har vi brukt. Har vært supre begge to. Og regnbukse når det er som våtest.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #8 Skrevet 1. mars 2014 Enig, softshell dressen til NameIt er knallbra og veldig bra pris. Vårdress blir brukt i så få mnd for på sommeren går det kun i regntøy, dress blir for varmt. Og på den alderen skal det nok mye til for at den passer også til høsten igjen. Pass på å ta den nye varianten som er 8000mm vannsøyle, forbedret fra 5000mm i fjor. Vi hadde den i fjor, men han ble ikke våt i den heller...Anonymous poster hash: 134c8...869
Sissa Skrevet 1. mars 2014 #9 Skrevet 1. mars 2014 Softshell dressen til Nameit bruker hvertfall vi. Ble anmefalt å kjøpe den av barnehagen, og vi er veldig fornøyde med den
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #10 Skrevet 2. mars 2014 Jeg har alltid kjøpt de forede regndressene fra Reflex(499,-) til mine jenter for å ha som overgangsdress på høst/vår eller milde, våte vinterdager. De er varme nok til å bruke i 4-5 minusgrader også. De har aldri blitt våte igjennom, og når dressene bare er litt skitne, så holder det fint å bare spyle av utsida på dressen i dusjen. På våte, skitne dager har jeg lagt merke til at de har vært en av de få i barnehagen som ikke har måttet få dressen hengt i tørkeskapet eller lagt i en hvit, sammenknytt pose(=vått/skittent tøy, "ta hjem og vaska asap!") når jeg har kommet for å hente barna. Anonymous poster hash: d7169...08a
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #11 Skrevet 2. mars 2014 Beste? Folk foretrekker ulikt. Men en billig og god dress er de fra Reflex. En ettåring trenger ikke de dyreste og mest slitesterke. Med beste mener jeg den som holder vind og vann ute, og som er behagelig for barnet å ha på seg. Da får den koste hva den koster. Anonymous poster hash: c0a90...903
*Joyce* Skrevet 2. mars 2014 #12 Skrevet 2. mars 2014 (endret) Vi har vært veldig godt fornøyde med dressene vi har hatt fra Reima og Ticket 2 Heaven - disse har sittet veldig godt på jentene våre, har holdt vannet ute og vært drøye i størrelsen. Når det er sagt - vi har ikke kjøpt dresser til full pris (har handlet på salg), og jeg vet ikke helt om jeg hadde kjøpt fullpris Reima/T2H til en ettåring. Minsta her kan fint arve dressene etter eldste i størrelsene opp til ca 3 år (etter det har det vært mer slitasje på plaggene), så sier meg enig med flere over her i at de ikke trenger de dyreste og mest fancy dressene når de er så små. Det er lite slitasje, og jeg har vært mer opptatt av at de beveger seg greit i dressen - ikke alltid en selvfølge når man stabber avgårde i str 86 eller hva det måtte være. Jeg er glad for at barnehagen vår ikke tar på regntøy ukritisk - begge våre kommer hjem gjennomvåte av svette hvis de har gått i regntøy fordi det har vært litt vått på bakken (vikarer har tidvis kjørt den linjen). Så jeg er like opptatt av at tøyet puster brukbart som at det er vanntett. Da kjører jeg heller en ekstra vask på de våte og sandete dagene som det er noen av hver vår og høst. Temperaturen justerer vi med ull. Bruker mellomlag tidlig på våren, type ullfrotté. Endret 2. mars 2014 av *Joyce*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå