Shira Skrevet 28. februar 2014 #1 Skrevet 28. februar 2014 Hei hei! Jeg lure på om det er greit å gi kattene tran? Jeg vil gjerne de skal få i seg litt fiskeolje for å minske litt på røytingen, men olje fra veterinæren er litt dyrt.. Noen som vet?
Dina86 Skrevet 28. februar 2014 #2 Skrevet 28. februar 2014 Tror nok det skal gå greit, vi ga det til hunden vår. Han likte det VELDIG godt
Gjest Mr. Toad Skrevet 28. februar 2014 #3 Skrevet 28. februar 2014 Har en kompis som heller tran over hundeforet. Må jo funke for katter og?
Leonia Skrevet 28. februar 2014 #4 Skrevet 28. februar 2014 Usj, stakkars katt. Gi han heller Sanasol
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #5 Skrevet 28. februar 2014 Hei hei! Jeg lure på om det er greit å gi kattene tran? Jeg vil gjerne de skal få i seg litt fiskeolje for å minske litt på røytingen, men olje fra veterinæren er litt dyrt.. Noen som vet? Nei katter skal ikke ha tran. Kjøp olje som er tilberedt for dyr. Anonymous poster hash: c8cad...8b0 1
Shira Skrevet 28. februar 2014 Forfatter #6 Skrevet 28. februar 2014 Nei katter skal ikke ha tran. Kjøp olje som er tilberedt for dyr. Anonymous poster hash: c8cad...8b0 Noen kilder til det? De fleste her sier jo det går bra.
Shira Skrevet 28. februar 2014 Forfatter #7 Skrevet 28. februar 2014 Usj, stakkars katt. Gi han heller Sanasol Synes tran er godt, jeg! Drakk fra flaska når jeg var liten Ikke for mye selvsagt.. 1
Leonia Skrevet 28. februar 2014 #8 Skrevet 28. februar 2014 Synes tran er godt, jeg! Drakk fra flaska når jeg var liten Ikke for mye selvsagt.. Du skal få en pluss siden du drakk tran rett fra flaska, det står det f... meg respekt av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå