Gå til innhold

Hvor dra på belønningsshopping str 44

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har klart å komme meg ned i str 44. Klærne henger og slenger, så jeg trenger noe nytt. Og jeg vil gjerne dra på en liten utenlandsshopping for å belønne meg selv :)

Tips om hvor jeg kan dra?

Siden jeg fremdeles jo ikke er direkte liten (og er 175 hm høy) er vel sør-Europa og Frankrike lite egnet, antar jeg.

Anonymous poster hash: 583c1...e7a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo veldig an på økonomi og budsjett, da. Du kunne jo dratt til New York f. eks, men da bør jo budsjettet være høyt!

Ellers har jeg lest flere har skrevet om at både kjedebutikkene og andre butikker i London er flinke til å ta inn litt større størrelser, og da bør det jo ikke være noe problem i str. 44?

• Liker 1
Skrevet

New York er nok litt langt, da mer pga tid enn penger. Budsjettet er fleksibelt. Men jeg vil kanskje vente med de store investeringer til neste runde (har visse planer om å nå ned i str 40 :) )

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Hvorfor ikke ta en tur til Köbenhavn?

Danskene er gode på litt andre størrelser enn spanjolene, så utvalget bør det være lite å si på :)

Gratulerer en hel haug med oppnådd delmål. Det er på sin plass med en liten belønningstur :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

London og København er absolutt muligheter :)

• Liker 1
Skrevet

Var i København denne uken. Og du må unngå hovedgaten strøket om du vil ha 44. For der er det bare 42 som på butikker som Zara, Deres, Saint Tropez, og andre kjedebutikker. H&M er like som våre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var i København denne uken. Og du må unngå hovedgaten strøket om du vil ha 44. For der er det bare 42 som på butikker som Zara, Deres, Saint Tropez, og andre kjedebutikker. H&M er like som våre.

Så dumt.

Hva tror dere om Berlin? Jeg har en vennt som har lyst å dra dit, så da kunne jeg henge meg på henne :)

• Liker 1
Skrevet

London?

Jeg synes nesten alle kjedebutikkene der har opp til str 16. :)

Dit kan du også dra på dagstur om du bare vil shoppe og spare penger på overnatting.

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler Bremen. :laugh:

Anonymous poster hash: 432ee...614
Gjest Lille-pus
Skrevet

Så dumt.

Hva tror dere om Berlin? Jeg har en vennt som har lyst å dra dit, så da kunne jeg henge meg på henne :)

Det høres veldig hyggelig ut med en venninnetur :)

- og Berlin er en såpass stor by at det burde ikke være noe problem tenker jeg...

Selve turen er jo også en ikke uvesentlig del av belønningen...

Jeg ville resist med venninnen, til Berlin :)

AnonymBruker
Skrevet

Det høres veldig hyggelig ut med en venninnetur :)

- og Berlin er en såpass stor by at det burde ikke være noe problem tenker jeg...

Selve turen er jo også en ikke uvesentlig del av belønningen...

Jeg ville resist med venninnen, til Berlin :)

Du har rett :) Det blir venninnetur til Berlin rett etter påske. Kanskje jeg har fått av litt mer fett til da til og med ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...