Shira Skrevet 28. februar 2014 #1 Skrevet 28. februar 2014 Hva synes dere menn om at kjærestene deres gir dere blomster? Bare nysgjerrig
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #2 Skrevet 28. februar 2014 Kleint. Anonymous poster hash: 17fca...0e1
Gjest Mr. Toad Skrevet 28. februar 2014 #3 Skrevet 28. februar 2014 Unødvendig. Foretrekker heller subtile gaver eller blikk som sier "ta meg på kjøkkenbenken for faen".
Gjest Kim Skrevet 28. februar 2014 #4 Skrevet 28. februar 2014 Å gi blomster føles litt sånn Hollywood romantisk, men jeg har gjort det en gang i blant, men jeg gir aller helst mer personlige gaver.
Steinar40 Skrevet 28. februar 2014 #5 Skrevet 28. februar 2014 Hva synes dere menn om at kjærestene deres gir dere blomster? Bare nysgjerrig Trukke akkurat at det er mange mannfolk som blir veldig glad for å få blomster. Blomster er noe som typisk en mann gir ei kvinne.
Shira Skrevet 28. februar 2014 Forfatter #6 Skrevet 28. februar 2014 Ikke engang menn av den romantiske sorten? Fikk en bukett fra jobben som ikke skulle selges lenger og tenkte å være litt romantisk da Og sex på kjøkkenbenken er litt uaktuelt ettersom jeg har mensen.. Så blomster og blowjob?
SardintrollReturns Skrevet 28. februar 2014 #7 Skrevet 28. februar 2014 Jeg setter pris på tanken bak, men innerst inne skjønner jeg ikke vitsen med å sitte å se på en bukett som sakte men sikkert dauer.
Steinar40 Skrevet 28. februar 2014 #8 Skrevet 28. februar 2014 Ikke engang menn av den romantiske sorten? Fikk en bukett fra jobben som ikke skulle selges lenger og tenkte å være litt romantisk da Og sex på kjøkkenbenken er litt uaktuelt ettersom jeg har mensen.. Så blomster og blowjob? Vær heller litt egoistisk og gled deg over blomstene selv hehe
Eudyptula Skrevet 28. februar 2014 #9 Skrevet 28. februar 2014 Hvis det følger med en blowjob, er jeg helt sikker på at han godtar blomstene også.
Gjest Runforit Skrevet 28. februar 2014 #10 Skrevet 28. februar 2014 Jeg synes blomster er waste of money. Ja, de er pene å se på i et par dager og så råtner, mister blader overalt og ser stusselig og triste ut de og så kastes i søpla. Har aldri vært glad i blomster.
Meandro Skrevet 28. februar 2014 #11 Skrevet 28. februar 2014 Du aner ikke hvor mye bedre det å få fred kan være Vil du selv ha en blomst så får du legge igjen subtile hint eller gjøre deg fortjent til det, i stedet for å prakke på meg noe du egentlig vil ha selv. Når dama vil glede meg så vil jeg at hun skal tenke at less is more. Legg deg heller ned på sofaen sammen med han å vær stille en liten time, du aner ikke hvor behagelig det er.
Shira Skrevet 28. februar 2014 Forfatter #12 Skrevet 28. februar 2014 Du aner ikke hvor mye bedre det å få fred kan være Vil du selv ha en blomst så får du legge igjen subtile hint eller gjøre deg fortjent til det, i stedet for å prakke på meg noe du egentlig vil ha selv. Når dama vil glede meg så vil jeg at hun skal tenke at less is more. Legg deg heller ned på sofaen sammen med han å vær stille en liten time, du aner ikke hvor behagelig det er. Ooooooook..
Lutetium 71 Skrevet 28. februar 2014 #13 Skrevet 28. februar 2014 Hva synes dere menn om at kjærestene deres gir dere blomster? Bare nysgjerrig Jeg hadde lurt på de var spiselige. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå