AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #1 Skrevet 28. februar 2014 Jeg er den siste single av mine nærmeste venner, og det gjør vondt å være så mye alene. Jeg har jo et liv der jeg jobber og studerer, men om kvelden når ensomheten kommer skulle jeg ønske at jeg hadde en kjæreste jeg også. Vennene mine ønsker jo å bruke den tiden de har til overs med kjæresten, og jeg blir dermed mye alene. De fleste jeg kjenner har kjæreste eller samboer. De få jeg vet om som er singel, kjenner jeg ikke så godt... Dessverre kan jeg ikke trylle frem en kjæreste, og jeg kan heller ikke tvinge noen til å like meg. Jeg ser jo at jeg ikke er en skjønnhet, og det vet jeg er en av grunnene til at jeg er singel. Dessuten er jeg en stor kvinne. Ikke tykk, men jeg er større enn gjennomsnittet. 177 høy. Har ingen valker eller noe sånt, men er vel en sånn pæreform ... Tror ikke menn liker smal midje, brede hofter og stor rompe ... det er vel heller de godt voksne mennene som liker dette. Anonymous poster hash: 70838...d02
Rofl Skrevet 28. februar 2014 #2 Skrevet 28. februar 2014 Finne deg en hobby? Kan møte nye spennende folk og vil ikke være så ensom? Ikke så lett når de fleste man kjenner har kjæreste/unger nei men det er litt av hva man gjør det til selv også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå