Solstrålemamma Skrevet 28. februar 2014 #1 Skrevet 28. februar 2014 Har et gammelt badekar. Skrubber og skrubber men synes det stadig er møkkete striper langs kantene. Har prøvd skuresvamp, Jif ect. Trenger lure og smarte tips!
Gjest bamsemumsa Skrevet 28. februar 2014 #3 Skrevet 28. februar 2014 Du ødelegger jo badekaret ved å bruke skuresvamp og jif da. Hva med varmt grønnsåpevann med klor og salmiakk? bruk en myk klut og la det virke litt før du skyller av..
Solstrålemamma Skrevet 28. februar 2014 Forfatter #4 Skrevet 28. februar 2014 Skumgummisvamp skulle det stå. Grønnsåpevann med klor er forsøkt. Jif når man blir litt desperat etter x antall forsøk.
Minya Skrevet 28. februar 2014 #5 Skrevet 28. februar 2014 Er badekaret gammelt nok er det rett og slett emaljen som begynner å bli gammel og utslitt, slik at det ikke hjelper å skrubbe. Eneste måten å få det helt rent på er å kjøpe nytt. Jeg bruker Jif Baderomspray og sånne skumgummisvamper når jeg vasker vårt. Det er gammelt det også, men ikke så gammelt at det er utslitt. Doen derimot, er en helt annen historie.
Brunhilde Skrevet 28. februar 2014 #6 Skrevet 28. februar 2014 Du ødelegger jo badekaret ved å bruke skuresvamp og jif da. Hva med varmt grønnsåpevann med klor og salmiakk? bruk en myk klut og la det virke litt før du skyller av.. Klor og salmiakk skal aldri - aldri - blandes! Prøv med bilvoks. 4
Pusemamma Skrevet 28. februar 2014 #7 Skrevet 28. februar 2014 Har et gammelt badekar jeg også som er ganske matt og stygt. Tar vel kvelden det snart. Vasker og vasker men nytter ikke. Er vel slitajse.
Solstrålemamma Skrevet 4. mars 2014 Forfatter #8 Skrevet 4. mars 2014 Klor og salmiakk skal aldri - aldri - blandes! Prøv med bilvoks. Hei! Har noen prøvd med bilvoks i badekaret? Må si jeg stusset litt, men det virker kanskje råbra? Vil ikke det bare gjøre badekaret blankere, ikke fjerne gammel skitt?
Ciara Skrevet 4. mars 2014 #9 Skrevet 4. mars 2014 Jeg vasker badekaret med zalo. Det er ofte såperester som er problemet, så du trenger sikkert noe som løser fett. 1
Solstrålemamma Skrevet 5. mars 2014 Forfatter #10 Skrevet 5. mars 2014 Zalo har jeg enda ikke forsøkt ! Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå