Gå til innhold

Rimelig og enkel oppussing

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi flyttet inn i ny bolig for et halvt år siden og har fortsatt ikke gjort noe for å gjøre hjemmet vårt eget (henge særlig med bilder, speil etc).

Men nå som er i permisjon har jeg lyst å gjøre noe som gjør at vi føler oss litt mer hjemme, evt male en vegg etc, men det må være noe som ikke koster særlig mye da vi ikke har råd til stort prosjekt for øyeblikket.

Vi har kombinert kjøkken og stue, men et slags hjørne hvor vi har spisebord. Der tenker jeg evt å male den ene veggen og vurderer lilla.. :sjenert: Alle veggene i huset (bortsett fra soverom) er grå, meg vet ikke hva fargen heter.

Blir det for dumt når det er kombinert kjøkken og stue? Spisebordet er da i hjørnet i et L formet rom hvor toppen på L'en er kjøkkenet, hjørnet på L'en er spiseområdet og tuppen på L'en er stuen.. Om det var greit å forstå? :fnise:

På soverommene har vi skråtak med maks 1 meter høyde på den ene siden og cremefarget vegger på alle rom. Lyst å gjøre noe på hovedsoverommet, men hva??

Trenger rett og slett litt tips ift alt det her, for jeg finnes svært lite kreativ og ideer sitter litt langt inne :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Les blogger og få ideer.

Anonymous poster hash: df609...176
Gjest Wei Wei
Skrevet

Det du har planer om høres bra ut.

AnonymBruker
Skrevet

Lilla høres veldig koselig ut! Ellers så kan du male egne bilder og henge opp, da blir det veldig personlig. Kanskje har du noen koselige fotografier eller plakater du kan ramme inn? På soverommet ville jeg kanskje gått for noe blått ol. for å skape en beroligende effekt. Se om noen gir bort speil på finn? Bytte ut knotter i kommoder og skap er ikke så kostbart, og da kan du få en fin og rask forandring.

Hva slags møbler og smak har du ellers?

Anonymous poster hash: 5e0f5...5e3
Skrevet

Lilla på soverommet skal visstnok hjelpe på sexlivet, så for å være sikker, så malte jeg veggen bak sengegavlen i eggplant lilla!

AnonymBruker
Skrevet

Mye lettere å gi tips om man får se bilder... Men ellers er jo interiørblogger og sånn veldig fint for å få tips og inspirasjon...

Anonymous poster hash: 3a0f1...787
AnonymBruker
Skrevet

Lilla på soverommet skal visstnok hjelpe på sexlivet, så for å være sikker, så malte jeg veggen bak sengegavlen i eggplant lilla!

Feil farge. Rødt er for sexlivet.

Anonymous poster hash: b72bf...d7f

• Liker 1
Skrevet

Feil farge. Rødt er for sexlivet.

Anonymous poster hash: b72bf...d7f

Dette tror jeg de fleste klarer med glans uansett farge på veggen gitt.

AnonymBruker
Skrevet

Du, sjekk ut pinterest.com. Bruk litt tid der og søk på den stilen du liker. Hvis du vil kan jeg gi deg min pinterest-side slik at du kan sjekke ut interiørbildene jeg har lagret. Men husk at jeg liker minimalistisk stil, ikke sikkert du gjør det! :)

Pinterest er rett og slett korketavle på nett, og du lager så mange korketavler du ønsker!

Anonymous poster hash: 44fde...736
Skrevet

Takk for svar alle sammen :)

Jeg har faktisk pinterest, men har helt glemt at jeg kan bruke det.. Takk for påminnelsen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...