Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har vært i mekling 2 ganger hos familivernkontoret.
Vi har en sønn på 4 og et halvt år sammen. Og har nå etter vi begynte til mekling merket en endring i min sønns væremæte overfor meg. Han er nå blitt mer aggresiv, og jeg får ikke lov til å legge han om kveldene lengre. Han skal kun være sammen med moren. Om jeg foreslår at vi skal gå ut og finne på noe, vil han ikke. Han sier at pappa er stygg og slemm og andre ting, som han tidligere ikke har gjort
Tidligere hadde jeg og min sønn et godt forhold. Jeg leverte i barnehage hver morgen, og la han annenhver dag. Vi lekte sammen og var ute og lekte i snøen osv.
Etter at vi begynte mekling har moren gått og sykemeldt seg, derfor har hun også gått hjemme sammen med sønnen vår på dagtid og begynt å levere i barnehage osv. Kan det være at hun påvirker og manipulerer gutten, for å få han mot meg?
Har i lengre tid misstenkt at samboeren har personlighetsforstyrrelse av ett eller annet slag. Hun er veldig aggresiv og sint. Samt manipulerende i sin væremåte. Og er helt fastlåst til fordeling av samvær når vi er til mekling!
Hvordan kan jeg finne ut om hun manipulerer min sønn for å straffe meg?
Evt bør jeg gå til barnevernet med mine bekymringer?
Bekymret pappa!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør absulutt gå til barnevernet, hun skader sønnen deres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...