Gå til innhold

Alle får så mange likes på facebook, men aldri jeg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i begynnelsen av 30-årene, og jeg la nylig ut et nytt profilbilde av meg selv.

Fikk likes fra en tante og en onkel og et par søskenbarn, og en bekjent ...

Så ser jeg at venninner la ut nytt profilbilde på samme tid, og de fikk masse likes av alle venninnene ...

Er det noe galt her?

Anonymous poster hash: 0254e...351
Videoannonse
Annonse
Skrevet

om du er en av de som oppdaterer profilen din ganske sjeldent så vil det gjerne ikke vises i newsfeeden til mange. derfor er det mange som ikke vil få med seg at du har byttet profilbilde

Anonymous poster hash: c1e87...519
  • Liker 9
Skrevet

Grunnen til at mange får likes er at de tagger seg selv, oppdaterer profilbildet sitt mange ganger (gjerne samme bilde) slik at det kommer i feeden til vennene. Også dele sitt eget bilde... Oppmerksomhetssyke mennesker :P

• Liker 13
Skrevet

Hæ? Hvordan oppdaterer man profilen?

Hvordan feeder man vennene sine?

Skrevet

Hæ? Hvordan oppdaterer man profilen?

Hvordan feeder man vennene sine?

Les noen artikler om hvordan dette fungerer :).

Ulike typer ting man legger ut får ulik prioritet, og sjekk hvilken innstilling du har på det som deles (globe, kun venner, kun familie osv).

Anonymous poster hash: 68712...411

• Liker 1
Skrevet

Tar du ikke facebook for seriøst?

Jeg sitter å gråter nå, fordi jeg føler at ingen liker meg, og at alle hater meg ... :(

Skrevet

Jeg sitter å gråter nå, fordi jeg føler at ingen liker meg, og at alle hater meg ... :(

Ja, ja...

• Liker 17
Skrevet

Les noen artikler om hvordan dette fungerer :).

Ulike typer ting man legger ut får ulik prioritet, og sjekk hvilken innstilling du har på det som deles (globe, kun venner, kun familie osv).

Anonymous poster hash: 68712...411

Hvor finner jeg dette?

Ja, jeg har lagt merke til at nesten ingenting av det jeg legger ut vises ...

Skrevet

Det er deilig å ikke ha facebook :rodmer:

• Liker 3
Skrevet

Det er deilig å ikke ha facebook :rodmer:

Ja, du er heldig som slipper å bruke tid på tull! :P

Skrevet

Jeg får og veldig lite likes, men poster svært sjeldent og bryr meg ikke. Poster kanskje 1-2 statuser i mnd. Har postet ca 3 bilder av sønnen min og da får jeg sånn 50 likes og masse hjerter :P Han er en liten baby. Vet om de som poster 10 bilder av ungen sin daglig og får masse likes, sånn "se han spiser, "se han går, "se han sitter" osv. De er ute etter oppmerksomhet.

Ikke ta Facebook sp seriøst, er hvor mange venner og hvor mye oppmerksomhet du får i virkeligheten som tells.

Anonymous poster hash: 9133a...d90

• Liker 2
Skrevet

Jeg får og veldig lite likes, men poster svært sjeldent og bryr meg ikke. Poster kanskje 1-2 statuser i mnd. Har postet ca 3 bilder av sønnen min og da får jeg sånn 50 likes og masse hjerter :P Han er en liten baby. Vet om de som poster 10 bilder av ungen sin daglig og får masse likes, sånn "se han spiser, "se han går, "se han sitter" osv. De er ute etter oppmerksomhet.

Ikke ta Facebook sp seriøst, er hvor mange venner og hvor mye oppmerksomhet du får i virkeligheten som tells.

Anonymous poster hash: 9133a...d90

Jeg har egentlig ingen venner på fritiden og får så og si ingen oppmerksomhet i hverdagen ... Jeg bor på et annet sted enn vennene mine.

• Liker 1
Skrevet

Ja, du er heldig som slipper å bruke tid på tull! :P

Det er tull å sitte på KG også, men jeg gjør det likevel :danse: Jeg gjør på mye annet tull også, men facebook holder jeg meg langt unna.

TS, hvorfor bruker du tiden din på facebook, om du blir i dårlig humør av det?

Likes på facebook sier deg ingenting om hvor verdifull du er, eller hvor mange som er glade i deg.

Jeg vet om folk som bare gir likes, sånn at de skal få likes tilbake. Jeg vet om mange som konstant er på facebook, og nærmest hyler etter å få likes. Det er IKKE viktig! Det er ikke på facebook du skal leve..

Bruk tiden din på noe som får deg i godt humør. Ta deg en pause fra facebook, så skal du se hvor godt det er :hug:

• Liker 3
Skrevet

Det er tull å sitte på KG også, men jeg gjør det likevel :danse: Jeg gjør på mye annet tull også, men facebook holder jeg meg langt unna.

TS, hvorfor bruker du tiden din på facebook, om du blir i dårlig humør av det?

Likes på facebook sier deg ingenting om hvor verdifull du er, eller hvor mange som er glade i deg.

Jeg vet om folk som bare gir likes, sånn at de skal få likes tilbake. Jeg vet om mange som konstant er på facebook, og nærmest hyler etter å få likes. Det er IKKE viktig! Det er ikke på facebook du skal leve..

Bruk tiden din på noe som får deg i godt humør. Ta deg en pause fra facebook, så skal du se hvor godt det er :hug:

Det har du rett i!

Jeg skal ligge unne facebook en stund og heller bruke tid på ting som gleder meg! :hug:

• Liker 1
Skrevet

Hvis du "liker" og evt. også kommenterer mye av det andre legger ut, får du flere likes tilbake. Sånn er det bare. Delvis fordi flere av dine innlegg synes på newsfeeden når du er mer aktiv, men også fordi folk liker folk som liker.

Anonymous poster hash: 90169...321
  • Liker 4
Skrevet

Hvis du "liker" og evt. også kommenterer mye av det andre legger ut, får du flere likes tilbake. Sånn er det bare. Delvis fordi flere av dine innlegg synes på newsfeeden når du er mer aktiv, men også fordi folk liker folk som liker.

Anonymous poster hash: 90169...321

Jeg liker mye, jeg, og jeg kommenterer innimellom, men sjelden. Jeg liker mest.

Men ærlig talt, jeg tror jeg driter i facebook fra nå av. Det er bare for de som har mange venner!

• Liker 1
Skrevet

Herregud, folk tar facebook alt for seriøst.....

Gjest Hyssingen
Skrevet

Sikkert vennene dine det er noe galt med, mine er spinnville. Jeg kan legge ut et bilde av en lo-dott og få 15 likes. WTF liksom :ler:

• Liker 3
Skrevet

Jeg får også lite likes, noen profilbilder har jeg 0 på. Jeg er middels aktiv, legger ut ting og bytter bilde i blant. Prøver å ikke tenke så mye på det, men klart det er litt bekreftelse på at jeg faktisk er ganske upopulær. Det er jeg IRL også, jeg har så og si ingen venner, og er en veldig usynlig person. Tror også det har noe med at dt ikke kommer opp på newsfeeden til vennene mine. Tidligere fikk jeg mer likes, nå er jo FB dødsmye reklame og noen få oppdteringer fra venner. Hadde alle sett tingene jeg la ut, tror jeg ærlig talt jeg hadde fått noen likes i det minste. Har aldri høstet 50 likes og den slags, men kanskje 4-5 hadde vært "oppnåelig".

Anonymous poster hash: 108f7...879
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...