Gå til innhold

LG optimus-mobil hvor displayet går i svart når jeg ringer- RÅD?

Anbefalte innlegg

Gjest Gemini7
Skrevet (endret)

Jeg har en LG-telefon (4X HD P880) jeg har hatt noen måneder som jeg stort sett er fornøyd med bortsett fra et absurd irriterende problem: hvis jeg ringer et nr så slår displayet seg av når jeg ringer, og hvis jeg da ikke får svar, og skal ta telefonen bort fra øret så er den helt svart! Displayet kommer ikke på igjen samme hva jeg trykker, så da må jeg faktisk bare ta ut batteriet for å få avsluttet samtalen. Dette fører til at jeg legger igjen skurremeld på svareren til folk hele tiden da jeg må plundre med å få slått telefonen av!!

Har prøvd å google og skjønt at det kan være noe med nærhetssensoren som ikke funker. mannen min lastet ned noe som heter proximity sensor til meg som noen på et forum nevnte kunne hjelpe, men den gang ei. Prøvde også å kalibrere nærhetssensoren. deretter funket den ut dagen- til jeg slo telefonen av for natta- neste dag var det samme nøden.

Hva i alle dager skal til for å få slutt på dette idiotiske problemet?? Sinnsykt irriterende hvis jeg har det travelt og må få gitt beskjeder og folk ikke svarer etc, da jeg gang på gang må ut med batteri for å få stoppet samtalen og dermed må vente på å få den på igjen..

Prøver å lete litt på nett, men havner ofte på engelskspråklige forum med avansert, teknisk terminologi, så jeg forstår ikke så mye av det da jeg er lite teknisk av meg. Enkel oppskrift tas mot med stooor takk!!

Endret av Gemini7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan vel kanskje bare deaktivere hele nærhetssensoren dersom det er mulig? Søsteren min hadde samme problem med en s2, løsningen der var å sende den på reparasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...