AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #1 Skrevet 28. februar 2014 Jeg gikk på en date, og fikk høre at han var uinteressert. Nå føler jeg for å finne roen før jeg går på ny date for jeg mistet litt gløden av avslag. Derfor er jeg forundret over de som klarer å gå på ny date på ny... Jeg klarer det ikke, selv om jeg ikke følte skikkelig interesse for han som ga meg avslag. Noen som forstår tankene mine angående det? Noen som har det likt? Anonymous poster hash: ba153...0ea
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #2 Skrevet 28. februar 2014 Jeg gikk på en date, og fikk høre at han var uinteressert. Nå føler jeg for å finne roen før jeg går på ny date for jeg mistet litt gløden av avslag. Derfor er jeg forundret over de som klarer å gå på ny date på ny... Jeg klarer det ikke, selv om jeg ikke følte skikkelig interesse for han som ga meg avslag. Noen som forstår tankene mine angående det? Noen som har det likt?Anonymous poster hash: ba153...0ea Jeg forstår deg godt. Jeg bruker alltid tid på å bearbeide og la tanker og følelser få slå seg litt til ro før jeg hiver meg på date med noen igjen. Det er bedre, for da har jeg mer fokus på personen jeg møter neste gang :-). Anonymous poster hash: 1dfae...f5a 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #3 Skrevet 28. februar 2014 Kommer an på hvor mye du legger i selve "daten", bare se på det som et uformellt møte, uten å legge forventninger eller slikt i det så skulle det ikke være så vanskelig å legge greia bak seg. Anonymous poster hash: fc895...a57
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #4 Skrevet 28. februar 2014 Jeg prøver å legge veldig lite i første date. Og jeg tar pause etter en periode med dating. Si jeg har datet i 4 mnd, finner ingen av interesse, og kanskje de få jeg liker, ikke liker meg. Så tar jeg meg en pause på flere måneder. Bare bruker tid på meg selv, og få det bra igjen. Før jeg dater videre. For man kan bli for kynisk, negativ og skuffet etter hvert. Noe som bare gjør det vanskeligere å finne noen. Anonymous poster hash: 3f76b...894 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #5 Skrevet 28. februar 2014 Hjelper å ha et litt slikt gi og ta syn på det også, noen ganger så gir du avslag, andre ganger får du...ikke heft deg for mye bort i grunnen til "hvorfor". Anonymous poster hash: fc895...a57 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #6 Skrevet 28. februar 2014 Men tror det er godt med pause og. Jeg har bare dater to i år. Men jeg er ikke sånn som orker å hoppe i,nye dater hele tiden. Jeg likte ikke fyren som dumpet meg, men selvtilliten lukte ikke dumpen. Men tror jeg trenger litt tid bare Anonymous poster hash: ba153...0ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå