Gjest Mankiw Skrevet 28. februar 2014 #1 Skrevet 28. februar 2014 Vet ikke hvor vanlig det er, men synes jenter alltid synes personen de liker er så morsom. Jentene ler uansett hva man sier, selv om det egentlig ikke er såå mordomst. Så det jeg lurer på er om dere faker når dere liker gutten, om han virkelig er så morsom eller at han blir så morsom når dere liker han. Sikkert flere alternativer og mellomløsninger også.
Cheesy Skrevet 28. februar 2014 #2 Skrevet 28. februar 2014 Vet ikke hvor vanlig det er, men synes jenter alltid synes personen de liker er så morsom. Jentene ler uansett hva man sier, selv om det egentlig ikke er såå mordomst. Så det jeg lurer på er om dere faker når dere liker gutten, om han virkelig er så morsom eller at han blir så morsom når dere liker han. Sikkert flere alternativer og mellomløsninger også. Nå kan jeg snakke for meg selv, men jeg kan ofte le fordi jeg virkelig føler at jeg må le Også mange ganger for å kvele nervøsiteten, om det er noen jeg virkelig liker.. 2
Wolfmoon Skrevet 28. februar 2014 #3 Skrevet 28. februar 2014 Hvis jeg tilbringer tid med noen jeg liker og føler meg vel med, så føler jeg også for å le i mye større grad enn ellers. Rett og slett fordi når jeg er i godt humør, så er alt litt bedre enn ellers, inkludert humor Er det første date, så kan det hende jeg også både ler og snakker mer enn vanlig, rett og slett fordi jeg er en smule nervøs. 2
Gjest Absolutt Skrevet 28. februar 2014 #4 Skrevet 28. februar 2014 For min egen del er det en blanding av at jeg synes han er morsom, jeg synes nok han er litt morsommere hvis jeg liker han og en generell følelse av godt humør når man liker noen. Ingenting av det er fake
Gjest black nailpolish Skrevet 28. februar 2014 #5 Skrevet 28. februar 2014 (endret) Jeg ler mye og er greit oppriktig sådan, men har merka meg at en del jenter blir veldig fnisete når de er rundt noen de liker. men trur da det har mer mer at de er nervøse og vil gjøre et godt inntrykk, ikke at de faker no Endret 28. februar 2014 av black nailpolish
TooHawt Skrevet 28. februar 2014 #6 Skrevet 28. februar 2014 Det er vanskelig å fake latter, tviler på det ... 1
Verpus Skrevet 28. februar 2014 #7 Skrevet 28. februar 2014 Jeg begynner å smile og le mer om jeg er i nærheten av en jeg liker, eller jeg er nervøs eller sjenert. Er altså oppriktig, men finnes nok en del som ikke er det. Tror generelt det er spenninga rundt flørting som gjør jentene litt fnisete. 2
lillsunshine Skrevet 28. februar 2014 #8 Skrevet 28. februar 2014 Nei. Fordi jeg sjeldent liker fyrer som ikke er morsomme på en eller annen måte. Faker ikke latter, ler der jeg føler for å le. Men jeg skal innrømme at innimellom så ler jeg av mannfolk som sier utrolig dumme ting. :-)
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #9 Skrevet 28. februar 2014 Av og til ler jeg bare for å prøve å "knytte et bånd". Men stort sett smiler jeg bare et skjevt smil og rister på hodet om jeg egentlig ikke føler for å le. Anonymous poster hash: 9f2f5...55d
-Fiona- Skrevet 28. februar 2014 #11 Skrevet 28. februar 2014 Jeg holdt på å le meg i hjel av noe en jeg dater sa her om dagen. Men ingen andre jeg har fortalt dette til synes det er i nææærheten så morsomt som jeg synes det var. Så jeg tror kanskje terskelen for hva man synes er morsomt jekkes en god del ned når det kommer til mennesker vi har et ekstra godt øye til... Eller så er jeg skikkelig dårlig på å fortelle :-) 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #12 Skrevet 28. februar 2014 Det er vanskelig å fake latter, tviler på det ... Tro meg.... Det er visst ikke det! Mange menn hører ikke forskjell, mens vi kvinner oppfatter falsk latter raskt og irriterer oss. Men jeg tror det er ganske uvanlig å fake latter heldigvis. Anonymous poster hash: e1409...79c
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #13 Skrevet 28. februar 2014 Tro meg.... Det er visst ikke det! Mange menn hører ikke forskjell, mens vi kvinner oppfatter falsk latter raskt og irriterer oss. Men jeg tror det er ganske uvanlig å fake latter heldigvis. Anonymous poster hash: e1409...79c Er ellers helt enig med dem som sier at de kan fnise på en rar måte om de liker noen og er litt nervøse. Er slik selv . Anonymous poster hash: e1409...79c
Vulpes Skrevet 28. februar 2014 #14 Skrevet 28. februar 2014 Latteren sitter mye løsere når jeg liker personen og ønsker at personen skal like meg, så uten at det er en direkte bevisst handling ler jeg nok innimellom av ting jeg ikke ville ledd så mye av ellers. Samtidig synes man jo gjerne at folk man liker godt er morsommere enn alle andre også da Men herregud, forteller fyren en skikkelig dårlig vits eller sier noe jeg absolutt ikke synes er morsomt tvinger jeg ikke frem en falsk tullelatter. Da er det mye morsommere å gjøre narr av den dårlige vitsen :D
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #15 Skrevet 28. februar 2014 Jeg skal innrømme først som sist jeg ler veldig lett, det er ikke vanskelig å få meg til å le:P Men ler ikke av noe jeg ikke synes er morsomt, men kan nok le litt ekstra om jeg er nervøs. Tror egentlig det verste er at jeg har en latter som passer godt i en sånn laugher-chain... Tror nok det er noen som ikke ville likt det, men heldigvis gjør mannen det^^, <3 Anonymous poster hash: c8c30...b8e
Blod Skrevet 28. februar 2014 #16 Skrevet 28. februar 2014 Når man er forelsket så blir man sånn, enkelt og greit. Ikkenoe faking
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå