AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #1 Skrevet 28. februar 2014 Jeg vet det finnes flere vitenskapelige artikler om hvorfor mennesker kan oppleve deja vu. Men jeg har så mange til tider og jeg kan føle på meg når jeg står opp at noe "skal skje". Jeg kan ordrett si samtaler jeg skal, eller andre har, rett før de skjer. Jeg forstår det kan vær hjernen som spiller et puss men det føles alikevel ikke slik ut. Jeg føler selv jeg har unngått ulykker med å unngå plassene jeg "drømmer" om. Som sagt så får jeg ikke deja vu følelsen underveis men før og lenge før noe skjer. Tror dere på det alternative ved deja vu? Anonymous poster hash: b09cc...769
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #2 Skrevet 1. mars 2014 De vitenskaplige forklaringene er stort sett fremsatt av folk som sverger til en del av vitenskapen og fornekter en annen. Eller later som ikke kvantefysikk eksisterer. Vi er ikke og har bevissthet på grunn av en hjerne. Hjernen og all materie er en illusjon som er skapt av at vi ER bevissthet. Det er fakta....Anonymous poster hash: c08fd...374
Fråde Skrevet 1. mars 2014 #3 Skrevet 1. mars 2014 Det jeg tror er at det er minnesenteret i hjernen som glitcher. Finnes ikke noe som heter klarsyn eller overnaturlige evner. Akkurat som når du føler fantomsmerte i fingeren, for eksempel 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #4 Skrevet 7. mars 2014 It's a glitch in the matrix.Anonymous poster hash: e7b93...c08
Corvo Skrevet 7. mars 2014 #5 Skrevet 7. mars 2014 De vitenskaplige forklaringene er stort sett fremsatt av folk som sverger til en del av vitenskapen og fornekter en annen. Eller later som ikke kvantefysikk eksisterer.Vi er ikke og har bevissthet på grunn av en hjerne. Hjernen og all materie er en illusjon som er skapt av at vi ER bevissthet. Det er fakta....Anonymous poster hash: c08fd...374 da phuq did I just read? Vi finnes ikke, men forestiller oss materie fordi vi er bevissthet? Deja vu er "the matrix" som endret en protokoll!!! 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #6 Skrevet 7. mars 2014 Deja vu er "the matrix" som endret en protokoll!!! We meet again mr anderson.Anonymous poster hash: e7b93...c08 1
Corvo Skrevet 7. mars 2014 #7 Skrevet 7. mars 2014 We meet again mr anderson.Anonymous poster hash: e7b93...c08 There is no spoon?
Silfen Skrevet 7. mars 2014 #8 Skrevet 7. mars 2014 Jeg vet det finnes flere vitenskapelige artikler om hvorfor mennesker kan oppleve deja vu. Men jeg har så mange til tider og jeg kan føle på meg når jeg står opp at noe "skal skje". Jeg kan ordrett si samtaler jeg skal, eller andre har, rett før de skjer. Jeg forstår det kan vær hjernen som spiller et puss men det føles alikevel ikke slik ut. Jeg føler selv jeg har unngått ulykker med å unngå plassene jeg "drømmer" om. Som sagt så får jeg ikke deja vu følelsen underveis men før og lenge før noe skjer. Tror dere på det alternative ved deja vu?Anonymous poster hash: b09cc...769 Du har sikkert epilepsi.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #9 Skrevet 7. mars 2014 There is no spoon? He is the one. Anonymous poster hash: e7b93...c08
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #10 Skrevet 10. mars 2014 da phuq did I just read? Vi finnes ikke, men forestiller oss materie fordi vi er bevissthet? Deja vu er "the matrix" som endret en protokoll!!! Du får se denne Så kan du sette deg ned atmed et speil å si "haha" en gang til...Anonymous poster hash: 331a1...0fa
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #11 Skrevet 10. mars 2014 Link som ikke ble med i sist innleggAnonymous poster hash: 331a1...0fa
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #12 Skrevet 10. mars 2014 Fungerer ikke Søk opp på youtube The universe og episoden Microscopic universeAnonymous poster hash: 331a1...0fa
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #13 Skrevet 10. mars 2014 Jeg opplevde ved et par anledninger at jeg drømte så veldig rart, og bestemte meg for å skrive ned det jeg drømte. Da tok jeg med sted, personer, hendelser, og det som ble sagt. Etter en stund glemte jeg hele greia. Så fikk jeg en plutselig en deja-vu-følelse, kom på denne drømmeboken, og der sto det oppskrevet, nøyaktig beskrevet med hvor, hvem, og hva. Så i mitt tilfelle hadde jeg drømt det som skjedde, to år eller noe slikt, før det faktisk skjedde. Men så har jeg hatt deja-vu-følelse uten å ha drømt om det først også, så det er ikke noe å trekke en konklusjon ut av. Anonymous poster hash: 1cd13...a3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå