Gå til innhold

Hos byfoden - har man blomst i hånden da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, lurer..

Det blir en enkel seremoni.. og.. jeg bare lurte på om jeg burde ha blomst i hånda?

Videoannonse
Annonse
Gjest Jørild
Skrevet

Jeg hadde det, men det er høyst valgfritt.

Skrevet

Jeg hadde favnbukett så det går fint an. Ditt valg!

Skrevet

jeg hadde brudebukett ja.

Skrevet

Bukett og slør

Skrevet

Kan man bruke ekte hvit bløtkakekjole som man ofte ser i kirkebryllup eller ser det overpynta ut? Bør man ha heller en enkel kjole?

Anonymous poster hash: ed872...b66

Skrevet (endret)

Kan man bruke ekte hvit bløtkakekjole som man ofte ser i kirkebryllup eller ser det overpynta ut? Bør man ha heller en enkel kjole? Anonymous poster hash: ed872...b66

Om man er veldig voksen brud, gift for ente gang, da bør man ikke komme i slik kjole.

Ellers synes jeg ikke man bør begrense seg pga lokalet man smies i hymnens lenker. Eller åssen man sier det.

Endret av Wonders
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes at i dagens Norge så gjør man akkurat som man vil. Dette er deres dag

Anonymous poster hash: a69d2...74c

Skrevet

Jeg hadde en enkel rose den gangen det skjedde, men det er leeenge siden :)

AnonymBruker
Skrevet

Gjør det som kjennes riktig ut for deg du :):klemmer:
Alt er lov ;)

Anonymous poster hash: 10555...e87
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt venninner som har stilt i full brudestas og med bukett, disse har da hatt stort selskap etterpå (grunnen til at de giftet seg hos byfogden var at kirke ikke var noe alternativ, men man trenger jo ikke droppe alt det andre fordi).

Selv hadde vi et lite bryllup kun med middag, da følte jeg enkel kjole og ingen blomster var riktig for meg.

Anonymous poster hash: 6dc36...da0

Skrevet

Da vi giftet oss hos byfogden hadde jeg bukett. Og hvit kjole med slep. Så en del andre bruder den dagen, noen hadde enkle kjoler, andre gitt med bløtkaker.

Det jeg vil anbefale at du og din utkårede gjør, er det som faller dere mest naturlig^_^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...