Linn3c Skrevet 28. mai 2004 #1 Del Skrevet 28. mai 2004 Er det nokon tidlegare bruder som har erfaringar med bryllup i Hardanger eller Sunnhordland? Eg lurer gjerne helst på om nokon har gifta seg eller vore i bryllup til nokon på Baroniet i Rosendal, Rosendal Fjordhotell, Sandven Fjord Hotell eller Hardingasete? - Lyst å dele erfaringane med ei som er i tvil på kor ho har lyst å ha festen sin? Har lyst å ha eit litt-utanom-det-vanlege-bryllup, så andre som har gode idear til ei som i utgangspunktet er ganske blank på det meste, er hjartleg velkomne til det! :D - Det gjeld alt, frå invitasjonar og bordkort til musikk og transport, overnatting og bryllupsfest og kyrkje, ja, alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. mai 2004 #2 Del Skrevet 28. mai 2004 *følge med* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 28. mai 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 28. mai 2004 Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 28. mai 2004 #4 Del Skrevet 28. mai 2004 Nokon eg "kjenner" gifta seg i kyrkja i Rosendal og hadde festen i "Olaløo" i Mauranger. Ei løe som er ombygd til ei stove der man kan ha fest i. Dei gifta seg i bunad og kjøyrte hest frå kyrkja og ned til Baroniet, der alle blei henta av ein buss. Litt uromantisk med buss. Eg ville heller kjøyrt hest til fjordhotellet. Dei pynta med blomar brura hadde i buketten. Trur det var noko markblomar og eføy av noko slag. I stadenfor store dekorasjonar hadde dei små vasar med blomar på kvart bord + ei avlang skål, der dei hadde vatn og telys oppi, på kvart bort. Det var veldig fint. Eg har berre sett dette på bilete. Men når middag skulle serverast, så tente alle lysa på borda og det såg så romantisk ut. Kvite dukar og beige stoff serviettar med gulldekor på (pga gullet i bunaden eller noko) raude telys. Hm.....Eg huksar ikkje meir eg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 28. mai 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 28. mai 2004 Oj! Høyrtes flott ut! Vart litt nysgjerrig på denne "Olaløo"; veit du noko meir om denne? Takk for tips! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 28. mai 2004 #6 Del Skrevet 28. mai 2004 Her er litt omOlaløo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 28. mai 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 28. mai 2004 Tusen takk! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 28. mai 2004 #8 Del Skrevet 28. mai 2004 Eg må og få føya til at det ser lite ut, men dei har kapasitet til 130 folk. Og det er SÅ flott der inne. Er du ute etter litt bonderomantikk så er dette rette plassen. Men det er 25 min kjøring frå Rosendal. Einaste minuset. Kor skal dåke gifte dåke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 28. mai 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 28. mai 2004 Ser ut for at me skal gifta oss i Ølve. (der eg e ifrå) - Men der e da ingen fine lokale... Har mest lyst å ha da på Baroniet, men dei hadde berre plass te ca 40 gjester, og da e jo alt for lite! Så då blir da liksom, "the next best thing" (veit ikkje heilt kva me vil ha enno) - Må skunde oss no, ellers kan det vera at det er oppteke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 28. mai 2004 #10 Del Skrevet 28. mai 2004 Det er ikkje enkelt å plassere mange gjester! Er du open for reising altså? Kva med å satse på hagefest då? Kanskje ikkje det smartaste!? Fjordhotellet er nyyydeleg å vera om sommaren. Flott uteplass som går an å sitje på når vèret er klart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 28. mai 2004 #11 Del Skrevet 28. mai 2004 Viss de gjerne vil ha 'baroniet-stil' over det, kunne kanskje skrivargarden på Stord vere aktuell? Men det er himla langt frå Ølve då... Berre kom på det. Har dessverre vore i ganske få bryllaup i Kvinnherad og der rundtom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 28. mai 2004 Forfatter #12 Del Skrevet 28. mai 2004 Ja, trur kanskje at da e hotellet som e mest aktuelt for øyeblikket. - Håpar på at nokre av dei gamel kollegaene til foreldra mine arbeidar der framleis og kan gje oss gode avslag på prisane Skrivargarden og Stord blir nok i lengsta laget, trur eg. Har vore inne på tanke å drassa gjestene inn til Nordheimsund, men er veldig i tvil på om det kanskje er i lengsta laget det òg... Elles hadde det kanskje vore lettast å ha heile greio i by'n, men så er det desse tradisjonane då veit de... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 28. mai 2004 #13 Del Skrevet 28. mai 2004 ...ellers så er det jo den løa me snakka om før veit du - som alleriee er bryllaupsinnvidd! Skjønar veldig godt at de vil ha det i Ølve eg - sjølv kunne eg aldri tenkt med 'bybryllaup'... Men så er jo me begge veeeldig 'bønder' òg då. Me hadde forresten festen på hotell, og det var kjempegreit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 30. mai 2004 Forfatter #14 Del Skrevet 30. mai 2004 Ja, ser nesten ut som at det blir hotell på oss. - Hadde jo som sagt forestilt meg å ha det på Baroniet, så å gå ned i frå slott og "berre" ha hotell, er nok ein tilvenningsprosess Men det ordnar seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 1. juni 2004 #15 Del Skrevet 1. juni 2004 Du blir nok prinsessa for kvelden utan, som med slott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå