Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan oppførte deres samboere seg i begynnelsen når dere ble kjent? Hva sa de, hva gjorde de? Hvordan ble dere sammen?

Anonymous poster hash: ad66d...863

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi møttes hos en felles veninne på fest. Vi skulle begge sove på hvert sitt gjesterom den natten. Han inyndet seg ikke veldi forsiktig! Det var meeeeget klart at han var intressert og jeg må bare le når jeg tenker på det i ettertid, for han er ikke ellers så frampå eller så "tøff" :'D

Vel, vi endte på samme soverom da, og vi har vært sammen siden! 1,5 år nå :)

Anonymous poster hash: 82a99...00d

Skrevet

Vi møttes tilfeldig på et utested. Jeg lette etter en venninne og kom i snakk med han. Vi bestemte oss for å kjøpe nattmat sammen.. så inviterte han meg med hjem. Vi hadde sex og jeg overnattet. Han inviterte meg tilbake dagen etter.. og dagen etter.. osv.. :P Så jeg har bare blitt der egentlig.. det er over et halvt år siden nå :)

• Liker 1
Skrevet

Vi var begge på vandring i en by i Europa. Så endte vi opp ved den samme severdigheten, praten kom i gang. Det var min første dag der og jeg hadde ikke noe sted å bo, hun hadde en leilighet... Vi har ikke forlatt hverandre siden.

Anonymous poster hash: 44976...6ed
Skrevet

Vi møttes på nett. En mnd senere traff vi hverandre IRL. I noen måneder etter det gikk vi turer sammen, vandret i byen, gikk på kafe, sykling, møte venner, picnic osv. Han skrev en sms etter vårt første måte at han hadde lyst til å kysse meg i kinnet når vi tok farvel, men turte ikke fordi han visste ikke hvordan jeg skulle reagere. Da visste jeg at han var interessert. Allikevel tok den noen dater til før vi kysset.

For meg så var vi sammen fra den første dagen. Nå har det gått 1 år og 3 mnd og forholdet blir bare bedre og bedre.

Vi var 28 og 33 når vi møtes. Bor ikke sammen.

Anonymous poster hash: 31d21...a25
Skrevet

Møttes på fest hos felles bekjente. Fant tonen, og holdt kontakt siden.

Skrevet

Vi møttes på jobben min :P Han var kunde og virket veldig interessert fra første dag. Etter det kom han innom veldig ofte og spurte til slutt om navnet mitt og om jeg var singel, noe jeg ikke var da han spurte. Etter hvert som forholdet mitt tok slutt sa en kollega av meg til han at jeg var blitt singel så han fikk nummeret mitt også dro vi ut på middag noen dager etterpå :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...