Gå til innhold

Bryllupslokale Vestfold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg er så heldig som skal gifte meg sommeren 2015. Vi sliter med å finne lokale som passer våres "strenge" kriterier.

Vi vil ha det landlig, med stort fint uteområde, gjerne skog og vann i nærheten. Lokale må ikke være voldsomt stort, da vi maks kommer til å ha 60 gjester. Og vi håper vi har værgudene med oss, så da blir vi en del ute :)

Lokale må være sjarmerende, gjerne en ombyd låve :) Vi vil ikke ha no hotell-bryllup.

Er det noen som har noen tips? :)

Tusen takk for tips og innspill :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har selv sett på dette lokalet, http://www.mellomrodgard.no/. Den ligger på Tjøme, har ikke fått vært der enda, men det ser hvertfall veldig koselig ut :)

• Liker 1
Skrevet

Det var utrolig fint! Akkurat sånn vi ser for oss :) Men desverre skulle de holde stengt i 2015.. :/

Skrevet

Da tar vi turen dit til helgen!

Men tror det blir for nærme veien for vår del (vil være så nærme naturen som mulig), men tar å kikker.

Takk for tips :)

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å skrive i en av Facebookgruppene til Vestfold eller en av byene, og høre om noen har låver som de leier ut? Jeg kjenner noen som har ombygde låver som de noen ganger leier ut til venner og kjente.

Har du noen preferanser, eller er det hele Vestfold som er aktuelt? Brunlanes, Helgeroa, Lågendalen, Andebu, Nøtterøy, Stavern, Tjølling f. eks?

Anonymous poster hash: 3c2a7...bbb
AnonymBruker
Skrevet

Engø Gård på Tjøme er et fantastisk flott sted. ville prøvd der kanskje? Men vet ikke om det ligger i nærheten av et vann. :)

Anonymous poster hash: fe99c...31d
Skrevet

Engø Gård på Tjøme er et fantastisk flott sted. ville prøvd der kanskje? Men vet ikke om det ligger i nærheten av et vann. :)

Anonymous poster hash: fe99c...31d

Det var jo helt fantastisk! :) Men glemte å skrive over her at vi gjerne vil stå for mat og drikke selv.

Økonomisk sett så har vi middag for ca 30stk, og etter middagen blir det bryllupsfest med venner. Syns det er litt trivelig med åpen bar enn bong opplegg. Men hvis de ringer fra Hamar til lørdag så blir det nok Engø Gård ;)

Skrevet

Hva med å skrive i en av Facebookgruppene til Vestfold eller en av byene, og høre om noen har låver som de leier ut? Jeg kjenner noen som har ombygde låver som de noen ganger leier ut til venner og kjente.

Har du noen preferanser, eller er det hele Vestfold som er aktuelt? Brunlanes, Helgeroa, Lågendalen, Andebu, Nøtterøy, Stavern, Tjølling f. eks?

Anonymous poster hash: 3c2a7...bbb

Ja, det kunne jeg ha gjort! Takk for tips!

Vi er ganske fleksible på hvor i Vestfold det er. Vi bor i Sandefjord og de fleste som skal i bryllupet bor også her, men vi er villig til å ha det andre steder. Er jo så flott i Vestfold så vil ikke begrense oss med kun Sandefjord :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...