Leabøtte Skrevet 28. februar 2014 #1 Skrevet 28. februar 2014 Jeg er en jente på 18 år som har en kompis som jeg har vært venn med i flere år, aldri noe veldig god venn, men vi har bare rota på fylla ogsånn! Og vi har mange felles venner i hans hjemby! For litt siden så rota vi litt, bare litt klining ogsånn.. Og uken etter det spurte han om jeg skulle til en kompis neste helg, en annen kompis av oss som bor i nærheten av han! Og neste gang vi møttes da, så rota vi igjen.. Og neste gang etter det, igjen og igjen! Men den ene kvelden som vi hadde drukket selvfølgelig.. Så sa han at han trodde han begynte å bli "for glad i meg", jeg ble jo sjokkert, men på en måte hadde jeg småfølelser for han også, noe jeg har hatt flere ganger, men de har forsvunnet fort igjen! Neste dag snakka vi sammen på Facebook og han bekreftet at det han sa var sant! Når vi møttes nå forrige gang, så skulle jeg sove hos en kompis, som også er kompisen hans.. Så skjedde det igjen.. Han sa hele tiden hvor glad han var i meg og hvor pene øyne jeg hadde og hele pakka! Det endte med at vi sov sammen, noe som var veldig koselig! Men dagen etterpå så forventet jeg jo egentlig ingenting fra han.. Men, når vi våkna så fortsatte han og holde rundt meg og kose med meg osv, og når vi stod opp og gikk inn til de andre så fortsatte han å være søt ogsånn der.. Og da var han jo ikke noe påvirket av alkohol lengere heller! Så vi har gått fra å aldri snakke sammen bortsett fra når vi møtes, til å snakke mye sammen på Facebook, og meldinger og alt sammen.. Men det som er, er at han har alltid vært en player og det vet han selv.. Så han sier selv(i edru tilstand) at han ikke skjønner seg selv, og at han skal ikke være sånn.. Og han sa også det til meg forrige gang vi var sammen "jeg har blitt veldig glad i deg, men jeg er ikke klar for noe dame". Og egentlig er ikke jeg klar for noe særiøst, jeg heller! Men, jeg merker det kiler i magen når jeg tenker på han og får melding av han osv, og jeg VET at jeg blir sjalu hvis jeg ser han rote med en annen jente nå.. Men hvorfor i alle dager snakker han til meg hele tiden hvis han ikke kan tenke seg noe mer?! Fordi jeg kan ikke si 100% at jeg ikke vil noe mer.. Og hva skal jeg gjøre.. Vil på en måte ikke avslutte det, men er heller ikke så keen på å bli hodestups forelsket, for så å bli helt knust?..
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #2 Skrevet 28. februar 2014 hva er det du egentlig spør om? Anonymous poster hash: a7fb2...95f 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #3 Skrevet 28. februar 2014 fordi det er normalt å snakke med folk man liker selv om man ikke vil ha dem som kjæreste. dessuten, om han er en player så er det jo nettopp slike ting playere sier til jenter. det virker som om du egentlig har bestemt deg for at han liker deg men tanke på at du bruker ekstremt mye linjeplass til å påpeke at han roter med deg,koser med deg, sier han er glad i deg. vel, om han er en player som han sier så hadde jeg tatt det med ei klype salt. men jeg forstår ikke helt hva du spør om for å være helt ærlig Anonymous poster hash: a7fb2...95f 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #4 Skrevet 28. februar 2014 Da jeg møtte kjæresten min var han også en veldig stor player! Var veldig skeptisk til han, vi kysset ikke en gang, for jeg jeg bare var en av alle de andre. Men han sluttet helt å snakke med andre jenter til og med, ville være med meg hele tiden, og kompisene hans kjente han ikke igjen. Jeg fikk beskjed av alle venninnene mine, som kjente han fra før, om at jeg måtte holde meg unna han og at han bare playet meg. Hvert fall I dag er vi sammen på femte året, samboere, og jeg kan aldri tenke meg noen andre enn han. Vet at det alltid finnes unntakt, og vår historie er nok en av de. Men jeg syntes mange av svarene her er litt vel bastante. Bare hver forsiktig og gå sakte frem. Har kommet frem senere at kjæresten min var veldig usikker da han var ung, til å plutselig få draget å være den med "selvtillit". Altså fremdeles usikker, men utagerte ved å være en super player!Anonymous poster hash: c242e...79f 2
Leabøtte Skrevet 28. februar 2014 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2014 Tips, råd og andres erfaringer var vel egentlig det jeg spurte om .. Folk i samme situasjoner kanskje(?) Da er det hvertfall håp da, tusen takk for svar nr.3 😊
globalagogo Skrevet 28. februar 2014 #6 Skrevet 28. februar 2014 Puslekompis? Puklekompis? Du har jo fjernet en bokstav? Overskriften hihi.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #7 Skrevet 28. februar 2014 Tips, råd og andres erfaringer var vel egentlig det jeg spurte om .. Folk i samme situasjoner kanskje(?) Da er det hvertfall håp da, tusen takk for svar nr.3 nettopp. så du har egentlig allerede bestemt deg for at han liker deg og ikke player deg. du kommer kun til å ta imot solskinnshistorier. så egentlig var det bortkasta tid å skrive innlegg her TS siden du egentlig allerede har bestemt deg for at han liker deg Anonymous poster hash: a7fb2...95f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå