småsei Skrevet 28. februar 2014 #1 Skrevet 28. februar 2014 (endret) Hvor kan jeg få kjøpt ett skjørt av denne typen:http://sammydvintage.com/wp-content/uploads/2013/01/rockabilly-red-skirt.jpg helst i norge. Kan være andre farger. Må sitte stramt i midjen. Gjerne med midjestykke. har kun funnet på zalando..til mange 1000 kr. Forslag? Endret 28. februar 2014 av småsei
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #2 Skrevet 28. februar 2014 Skikkelig kult. Hilsen mann. Anonymous poster hash: 3acc0...236 1
Gjest Lille-pus Skrevet 28. februar 2014 #3 Skrevet 28. februar 2014 Du er på jakt etter et swingskjørt? Jeg vet om et, i rosa, i str. 34... til 100 kroner akkurat nå. Om du kan passe det så gjør du verdens beste kjøp for en slikk og ingenting (100-lappen). Her, hos Kjoledamen. Et i et litt annet cut kan hun også by på (også det str. 34), her. 2
småsei Skrevet 28. februar 2014 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2014 Du er på jakt etter et swingskjørt? Jeg vet om et, i rosa, i str. 34... til 100 kroner akkurat nå. Om du kan passe det så gjør du verdens beste kjøp for en slikk og ingenting (100-lappen). Her, hos Kjoledamen. Et i et litt annet cut kan hun også by på (også det str. 34), her. Perfekt tusen takk
småsei Skrevet 28. februar 2014 Forfatter #6 Skrevet 28. februar 2014 Manillusion har noen Fine men dyrt... takker
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #7 Skrevet 28. februar 2014 Fine men dyrt... takker Manillusion er litt dyre ja - men så kjøper de også inn ting som jevnt over er i mye bedre kvalitet enn det du finner på tilsvarende og billigere nettsider. Det er ihvertfall min erfaring etter å ha kjøpt noen plagg derfra. Anonymous poster hash: 0e616...6c6
Gjest Lille-pus Skrevet 28. februar 2014 #8 Skrevet 28. februar 2014 Manillusion er litt dyre ja - men så kjøper de også inn ting som jevnt over er i mye bedre kvalitet enn det du finner på tilsvarende og billigere nettsider. Det er ihvertfall min erfaring etter å ha kjøpt noen plagg derfra. Anonymous poster hash: 0e616...6c6 Jeg kan si mye om den butikken, men skal la det være siden jeg ikke har noe pent å si. 2
Gjest Badabing Skrevet 28. februar 2014 #9 Skrevet 28. februar 2014 Det er ikke en norsk side, men jeg anbefaler den likevel: http://www.modcloth.com/shop/skirts Med toll og moms kan det se ut som det kommer på 750 kr. 1
Gjest Lille-pus Skrevet 28. februar 2014 #10 Skrevet 28. februar 2014 'småsei', om du tar sjansen så er det fine swingskjørt å finne her. Jeg tenker på den modellen som festelig nok heter Doris! - noen av dem er tilogmed på tilbud. Jeg har kjøpt kjoler fra dem, og de er til å stole på. Samt at Fedex er beskjedne når det gjelder gebyr for toll og mva utlegg. Ikke bruker de all verdens tid fra Statene og til Norge heller. Tro om det ikke var ca 4 dager jeg fant ut da siste kjolen min kom på døren på julaften.... Anbefales. 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #11 Skrevet 28. februar 2014 Jeg kan si mye om den butikken, men skal la det være siden jeg ikke har noe pent å si. Det er helt sikkert masse ulike erfaringer med stedet. kan jo også være at jeg bare har vært kjempeheldig med de plaggene jeg har kjøpt der. Er det ikke bare kjekt å bidra også med de negative erfaringene så lenge man er saklig da? Anonymous poster hash: 0e616...6c6
småsei Skrevet 28. februar 2014 Forfatter #12 Skrevet 28. februar 2014 (endret) 'småsei', om du tar sjansen så er det fine swingskjørt å finne her. Jeg tenker på den modellen som festelig nok heter Doris! - noen av dem er tilogmed på tilbud. Jeg har kjøpt kjoler fra dem, og de er til å stole på. Samt at Fedex er beskjedne når det gjelder gebyr for toll og mva utlegg. Ikke bruker de all verdens tid fra Statene og til Norge heller. Tro om det ikke var ca 4 dager jeg fant ut da siste kjolen min kom på døren på julaften.... Anbefales.Maaange fine ja. Jeg har allerede bestilt 2 av de du nevnte hos kjoledamen. Skal prøve de først å se om jeg kler stilen håper de passer. .jeg er egentlig str 36 men er veldig smal rundt midjen så tror det skal gå bra. Endret 28. februar 2014 av småsei
Gjest Lille-pus Skrevet 28. februar 2014 #13 Skrevet 28. februar 2014 (endret) Skal du ha 'tidsriktige' strømpe(bukser) til, så kjøp dem uten fordyrende mellomledd. Pris hos Norsk forhandler: 149,- + porto - lenke Pris hos Britisk forhandler: £4,99 (ex. britisk mva siden de eksporteres) + porto. Hold deg under 200 kroners grensen og du får minst 3 par for den samme summen som Norsk forhandler tar for ett (1) par. Lenke til britisk forhandlers side med nøyaktig samme produkt til ca 1/3 av prisen. Endret 28. februar 2014 av Lille-pus
Hottrio Skrevet 28. februar 2014 #14 Skrevet 28. februar 2014 Du er på jakt etter et swingskjørt? Jeg vet om et, i rosa, i str. 34... til 100 kroner akkurat nå. Om du kan passe det så gjør du verdens beste kjøp for en slikk og ingenting (100-lappen). Her, hos Kjoledamen. Et i et litt annet cut kan hun også by på (også det str. 34), her. Det første jeg tenkte på var også kjoledamen. Kunne tenkt meg å ta en tur til henne selv....
småsei Skrevet 6. mars 2014 Forfatter #16 Skrevet 6. mars 2014 Du er på jakt etter et swingskjørt? Jeg vet om et, i rosa, i str. 34... til 100 kroner akkurat nå. Om du kan passe det så gjør du verdens beste kjøp for en slikk og ingenting (100-lappen). Her, hos Kjoledamen. Et i et litt annet cut kan hun også by på (også det str. 34), her. jeg fikk begge skjørtene i posten for 2 dager siden. Satt som ett skudd! det rosa som du postet bilde av var absolutt penest. Det andre ble litt mye folder på på en måte. Men har bestilt underskjørt også så kanskje det blir penere da uansett...jeg digger stilen og jeg kledde det absolutt. Kunne tenkt meg ett i sort også. har noen konkrete tips om norske selgere? har funnet på ebay..men tar så lang tid. Hvilke topper bruker dere sammen med skjørtene? jeg er litt bredskuldret så jeg må ta hensyn til det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå