Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest jellica
Skrevet (endret)

Hei!

Leser mye om årstider hva farger angår. Klarer ikke å bestemme meg for hvilke farger jeg kler. Faller mye for pastellfarger, sterk turkis, blå i alle varianter og lysegrønn. Kan og like dype lilla farger. LIker ikke beige, brun og oransje eller rustrød.

Har brungrønne øyne med "gullspetter" i, oliventonet hud (noe gultonet) (som blir veldig blek om vinteren, men kan få en fin farge på sommeren), på bildet har jeg blondt hår, men har fått mye mørkere hår (stripet det i lang tid for å fremheve at det blir bleket av solen.)

Sikkert vanskelig å se på stående fot, men er det noen der ute som er flink med farger?

post-76253-0-49357100-1393571841_thumb.j

Endret av jellica
Gjest jellica
Skrevet (endret)

Lurer og på hvilke øyenform jeg har og burde jeg ta spesielle hensyn mtp øyenskygge?

Endret av jellica
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du godt kan kle rødt og grønt!

Anonymous poster hash: 39905...2dc
Gjest jellica
Skrevet

Ja, jeg er veldig glad i klar røde farger som heller mer mot "kalde" toner.

Skrevet

Jeg tror du kler rødt (og lilla) mye bedre enn pastellfarger :)

Gjest jellica
Skrevet

Ja, det er kanskje sant. Tror kanskje jeg er en blanding av sommer og vår om jeg ikke tar helt feil.

AnonymBruker
Skrevet

På det bildet ser det ut som om du har en mer rød undertone i huden. Det kan også være at du har vært ute i solen også - det vet jeg ikke ;) Så jeg vil tro at du har en kald undertone, istedet for en varm. Men du kan godt være nøytral også. :)

Men jeg vil tro at du kler kalde farger som blå, lilla, grønt og kald rød. Hvitt kan også se bra ut på deg.

Anonymous poster hash: 517af...6e3

Gjest jellica
Skrevet

Det stemmer det :) Bildet er tatt i syden, men blir veldig lett brun så det er derfor jeg har trodd at jeg ikke er ren kald i fargene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...