Gå til innhold

Kjøpe ny sofa

Hilde

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe ny sofa, fortrinnsvis 3+2 seter. Den må være goood å sitte/ligge i, og smertegrensen pengemessig er 10000, men vil helst betale mindre selvsagt.. "Ryggen" i sofaen må ikke bestå av puter som står delvis oppå hverandre, men de må være "flate". Hmm, lurer på om noen skjønte den der.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilke fargeønsker har dere da?

Vet de har en på A-møbler på Alnabru. Mørkeblått stoff. Faste, flate puter (ikke løse). Følger med 2 pynteputer i samme farge. 3+2 seter 7990,- Men har ofte vært på tilbud til 6990,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte sofa fra Bolia. Fikk super service i butikken. Da hadde jeg tidligere vært på ikea, skeidar og bohus uten å finne noe. Disse stedene var også service 'ikke tilstede'.

Sofaen vi har er meget og å sitte i og kvaliteten er også meget bra. Jeg hadde tidligere sofa fra Skeidar. Den var billigere, styggere og hadde dårligere kvalitet. Men veldig god å sitte i da.

Ellers kjøpte ei venninne av meg nettopp ny sofa fra Living. Har aldri vært der, men i følge henne var utvalget bra der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fant (hjørnesofa, men de har jo mye) stoooor sofa til riiiimelig pris på IKEA - billigkroken. Måtte frakte den montert hjem, men det var det verdt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...