Gå til innhold

Herregud, jeg holdt på å grine!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler meg dum men skjønte ikke det med den spikringa? Hvorfor setter han masse spiker i et tre?

Skrevet

Hehe, gammel men god:) Men var vel en diskusjon på om lyden man hørte på slutten var lyden av at fuglen traff bakken, eller om det var lyden av fallskjermen hans:P Mtp. at han hadde vært smart nok til å koke i hop alt det der, hvorfor ikke en fallskjerm så han kan gjøre det igjen?^^,

Anonymous poster hash: 5f03e...57a
Skrevet

Føler meg dum men skjønte ikke det med den spikringa? Hvorfor setter han masse spiker i et tre?

Han spikrer masse trær oppover et stup og så kaster han seg utenfor, for å føle at han flyr. Kiwiene kan nemlig ikke fly :)
Skrevet

Han spikrer masse trær oppover et stup og så kaster han seg utenfor, for å føle at han flyr. Kiwiene kan nemlig ikke fly :)

Ahaaa. Visste det med at de ikke kunne fly. Han flyr i sin død bare for å få flydd en gang........

Skrevet

Hehe, gammel men god:) Men var vel en diskusjon på om lyden man hørte på slutten var lyden av at fuglen traff bakken, eller om det var lyden av fallskjermen hans:P Mtp. at han hadde vært smart nok til å koke i hop alt det der, hvorfor ikke en fallskjerm så han kan gjøre det igjen?^^,

Anonymous poster hash: 5f03e...57a

Han som lagde den har sagt at den dør. Han ville ikke pynte på fortelling selv om mange mente han skulle gitt den fallskjerm eller latt den falle i en dam ellernoe.

Skrevet

Hva i huleste er dette?

Anonymous poster hash: 52883...36e
Skrevet

Hva i huleste er dette?

Anonymous poster hash: 52883...36e

En kiwi som spikrer trær oppetter en fjellvegg, så når han hopper ned så får han følelsen av å fly.

• 2 uker senere...
Skrevet

Stakar lille kiwi <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...