Gå til innhold

Er vennegjengen deres pene/kjekke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, på vidregående var det oftest at de pene var i samme gjeng og de mindre pene var i en annen gjeng.. Og hadde man en vennegjeng på 3-4 var det de som var mest like.. Så lurer egentlig på, helt ærlig ser du på de i vennegjengen sin som pene / kjekke?

Anonymous poster hash: fa3bf...f8c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde en god blanding av alt, jeg. Noen typisk pene og kjekke, andre ikke. Synes dog alle vennene mine er veldig fine, kanskje ikke alle er "typisk" pene eller kjekke, men alle har fine trekk og de er flotte mennesker og veldig herlige å være sammen med. Er veldig takknemmlig for å ha en så flott vennegjeng på alle måter! :rodmer:

Skrevet

Ja alle venninnene mine er over gjennomsnittet pene.

Skrevet

Ja alle venninnene mine er over gjennomsnittet pene.

Samme her. Og alle har nå høyere utdannelse.

Skrevet

Man måler sin egen selvverdi i valg av venner. Strebere, alle sammen ...

Anonymous poster hash: 35eaa...834
Skrevet

Man måler sin egen selvverdi i valg av venner. Strebere, alle sammen ...

Strebere? Man velger da de vennene man liker å være sammen med, vil jeg tro.

Skrevet

Strebere? Man velger da de vennene man liker å være sammen med, vil jeg tro.

Hvilke behov dekker vennene dine?

Skrevet

Jeg mente vennegjengen deres nå, ikke den på vgs.. (Just in case HI ikke ikke blir tolket feil ;-)

TS

Anonymous poster hash: fa3bf...f8c

Skrevet

Det har de fleste mine også, jeg har bare fagbrev men holder på med en fagskoleutdannelse ved siden av jobb nå da :)

Skrevet

Noen å prate med, drikke kaffe med, strikke med, noen som er der for meg. Jeg jobber sammen med de nærmeste venninnene mine i tillegg også. At de er pene er bare tilfeldig. Ikke derfor jeg liker dem.

Skrevet (endret)

Jeg trives med å finne på ting sammen med folk, men trives også for meg selv. Vil tro de fleste har behov for menneskelig interaksjon i større eller mindre grad. Sammen med vennene mine kan jeg være meg selv, vi har det gøy sammen, snakker, diskuterer og stiller opp for hverandre. Slike ting venner gjør.

Endret av Aryamili
Skrevet

Jeg synes vennene mine er kjempepene! Vi er veldig forskjellige og er en gjeng type "de som ikke passer inn i andre gjenger", så er stor forskjell på oss både utseendemessig og personlighetsmessig.

Kjæresten min sin gjeng er litt annerledes, veldig den type gjeng som alle jenter sikler etter: Kule, veltrente, kjekke, sjarmerende og smarte.

Så hos meg er det "ulike barn leker best" og for ham er det motsatt. Men mulig det har noe med at min gjeng har kjent hverandre siden barneskolen, hans vennegjeng tok form på vgs/universitetet.

Spennende tema :)

Anonymous poster hash: c332e...7b5
Gjest Zeitgeist
Skrevet

Både han og jeg er begge universitetsutdannet, men vennene våre og hver for seg kommer fra alle sosiale sjikt. Professorer, overleger, arkitekter, og advokater i den ene enden til sykkelreparatører, hamburgerflippere, tattovørere, og arbeidsledige i den andre. Kanskje fordi vi begge ønsker å se hele mennesket, og ikke bare den sosiale statusen vedkommende har i form av vitnemål og arbeid.

Og nei, de fleste av de er ikke pene eller spesielt veltrente, ikke har de modellstørrelse eller utseende verdig forsiden på all verdens mote-blad osv. Men de har sjarme, godhet, raushet, lojalitet, stolthet og ydmykhet - og det gjør de til vakre mennesker med flotte personligheter.

Gjest Awzm me
Skrevet

Vennegjengen min var en god blanding, inkluderte både gutter og jenter, og noen var litt sosialt fraværende, men veldig morsomme og være med, noen var ikke så veldig kjekke/pene, eller gjennomsnitts, og noen var veldig pene å se på. Var en stor gjeng

Skrevet

Samboeren min har ett fagbrev og full jobb.

Hans bestevenn har samme fagbrev og noe av samme jobben.

Ellers har vennene mine jobber som barnehageassistent, barne og ungdomsarbeidere, renholder, elektriker, på sykehjem, i bolig for psykisk utviklingshemmede, snekker, nave, butikkmedarbeidere..
Mye forskjellig. Ikke så mange som har mye utdannelse, men heller fagbrev.

Ett par stykker som er skikkelig smarte, de smarteste jeg kjenner - litt nerd. Ikke så veldig kjekke, men hyggelige gutter.

Anonymous poster hash: e1c2f...980
Skrevet

Har et par virkelig vakre venninner.

Samtidig er de ganske spesielle personligheter.

Ellers er det både pene, og mer ordinære.

Ser ganske ordinær ut selv sånn rent utseendemessig. Men har min egen stil :-)

Liker både vennene mine og meg selv.

Pene eller ei.

Anonymous poster hash: 726ff...ded

• Liker 1
Skrevet

Glemte å nevne at alle har utdannelse ut over vgs. Men noen i teoretisk retning, andre praktisk.

Anonymous poster hash: 726ff...ded

Skrevet

Og mine venniner er over gjennomsnittet pene,har høyere utdannelse,eier egne hus,bil,båt og hytte og er gift med kjekke høye menn med 25cm peniser..........

Skrevet (endret)

En veldig god blandig av veldig pene, normale og mindre pene :) I vennegjengen er det personlighet det går på.

Endret av Evilposelos

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...