Aryamili Skrevet 28. februar 2014 #1 Skrevet 28. februar 2014 (endret) Selv gleder jeg meg til "Thirteen reasons why" (lest boka, synes den var bra), men er litt skuffa over at Selena Gomez skal spille i den. Gleder meg også til "Divergent", der har jeg også lest bøkene (er en triogi), men treern er dårlig, så gleder meg kun til den første filmen (toern var heller ikke SÅ bra). Hvilke filmer ser du frem til å se? Fortell gjerne hvorfor også! Endret 28. februar 2014 av Aryamili
AnonymBruker 42 Skrevet 28. februar 2014 #3 Skrevet 28. februar 2014 Cowboy Bebop(real action) og District 10 om de noe gang kommer Prometheus 2 og kanskje litt til The Hobbit (numero tres).
Gjest New_Girl Skrevet 28. februar 2014 #4 Skrevet 28. februar 2014 Hobitten og den neste Hunger Games filmen 4
Jellybean78 Skrevet 28. februar 2014 #5 Skrevet 28. februar 2014 Filmen Noah med Russell Crowe, laget av Aranofsky....tror den kan bli interessant, siden dette er noe urørt innen film tidligere. Pluss Aranofsky er også en dyktig regissør. 300, Rise of an Empire....litt sånn guilty pleasure, likte den forrige filmen godt, men den var basert på tegneserien til Miller, dette er et nytt konsept, kan slå ut begge veier...
Løvefrøken Skrevet 28. februar 2014 #6 Skrevet 28. februar 2014 Jeg gleder meg til det kommer nye James Bond-filmer jeg :-D
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #7 Skrevet 28. februar 2014 triologi T R I L O G I. Anonymous poster hash: e39de...040 3
Aryamili Skrevet 28. februar 2014 Forfatter #8 Skrevet 28. februar 2014 T R I L O G I. Anonymous poster hash: e39de...040 B E K L A G E R. x) 5
Haugenjenta Skrevet 28. februar 2014 #9 Skrevet 28. februar 2014 Selena Gomez er vel ikke bekreftet til "13 reasons why" enda? Kikket på imdb, og ikke noe 100% etter hva jeg forsto. Antar hun da skal spille Hannah, og tror i grunn det kan bli ganske bra. Ikke undervurder jenta Elsker boka selv, hadde veldig vanskelig for å legge den fra meg da jeg leste den - lest både på engelsk og norsk. Gleder meg enormt til filmen! Ellers gleder jeg meg til: "22 Jump Street" "Dragetreneren 2" "Godzilla" "The Hobbit: There and Back Again" "Love, Rosie" "Maleficent" "Night at the Museum 3" "Noah" "Saving Mr. Banks" Uthevet de jeg har størst forventninger til :D 1
Aryamili Skrevet 3. mars 2014 Forfatter #10 Skrevet 3. mars 2014 Selena Gomez er vel ikke bekreftet til "13 reasons why" enda? Kikket på imdb, og ikke noe 100% etter hva jeg forsto. Antar hun da skal spille Hannah, og tror i grunn det kan bli ganske bra. Ikke undervurder jenta Elsker boka selv, hadde veldig vanskelig for å legge den fra meg da jeg leste den - lest både på engelsk og norsk. Gleder meg enormt til filmen! Ellers gleder jeg meg til: "22 Jump Street" "Dragetreneren 2" "Godzilla" "The Hobbit: There and Back Again" "Love, Rosie" "Maleficent" "Night at the Museum 3" "Noah" "Saving Mr. Banks" Uthevet de jeg har størst forventninger til :D Klarte heller ikke legge den fra meg, veldig interessant litterær synsvinkel! Gleder meg til å se hvordan de løser dette i filmen. Hun er kanskje ikke det? Syntes bare å ha lest det. Uansett, hun passer bare ikke inn i mitt bilde av Hannah, hadde sett for meg noe helt annet. Men er spent på hvordan hun passer til rollen, skal vel egentlig ikke si at det ikke kan bli bra Kanskje hun løser det med glans! Gleder meg til å se. Har ikke sett Hobbiten Er vel på tide å se begge snart.
Haugenjenta Skrevet 3. mars 2014 #11 Skrevet 3. mars 2014 Klarte heller ikke legge den fra meg, veldig interessant litterær synsvinkel! Gleder meg til å se hvordan de løser dette i filmen. Hun er kanskje ikke det? Syntes bare å ha lest det. Uansett, hun passer bare ikke inn i mitt bilde av Hannah, hadde sett for meg noe helt annet. Men er spent på hvordan hun passer til rollen, skal vel egentlig ikke si at det ikke kan bli bra Kanskje hun løser det med glans! Gleder meg til å se. Har ikke sett Hobbiten Er vel på tide å se begge snart. Måtte søke opp nå, for jeg kikket bare på imdb og wikipedia, pleier å kunne stole på førstnevnte hvert fall Men jo, hun er det Jeg tror hun kan kle den godt hvis hun kommer på det nivået rollen krever, noe jeg tror hun kan klare. Off topic: Jeg er fryktelig skeptisk til Ben Affleck som Batman, men jeg er open minded *kremt* "13 reasons why" er en av få bøker jeg leser før de går til filmlerettet, så jeg er veldig spent. Bekymrer meg nesten litt mer om rollen til Clay Jensen nå, egentlig Hobbit-filmene må du se Men spørs litt åssen forhold man har til Tolkien-universet, tror det er litt sånn elsk/hat med det. Godt eksempel på de som liker det er meg og venninna mi; vi tilbrakte en hel natt i et kinosete og så alle LOTR filmene i november (store kinodagen)
Aryamili Skrevet 3. mars 2014 Forfatter #12 Skrevet 3. mars 2014 Måtte søke opp nå, for jeg kikket bare på imdb og wikipedia, pleier å kunne stole på førstnevnte hvert fall Men jo, hun er det Jeg tror hun kan kle den godt hvis hun kommer på det nivået rollen krever, noe jeg tror hun kan klare. Off topic: Jeg er fryktelig skeptisk til Ben Affleck som Batman, men jeg er open minded *kremt* "13 reasons why" er en av få bøker jeg leser før de går til filmlerettet, så jeg er veldig spent. Bekymrer meg nesten litt mer om rollen til Clay Jensen nå, egentlig Hobbit-filmene må du se Men spørs litt åssen forhold man har til Tolkien-universet, tror det er litt sånn elsk/hat med det. Godt eksempel på de som liker det er meg og venninna mi; vi tilbrakte en hel natt i et kinosete og så alle LOTR filmene i november (store kinodagen) Bør vel kanskje se alle LOTR-filmene igjen først, komme litt inn i det igjen. Er ikke blodfan, men liker filmene og tror jeg kommer til å like Hobbiten også :D Filmen Noah med Russell Crowe, laget av Aranofsky....tror den kan bli interessant, siden dette er noe urørt innen film tidligere. Pluss Aranofsky er også en dyktig regissør. 300, Rise of an Empire....litt sånn guilty pleasure, likte den forrige filmen godt, men den var basert på tegneserien til Miller, dette er et nytt konsept, kan slå ut begge veier... Plukker med meg litt tips til filmer å se fra tråden, og må si jeg nå gleder meg til "Noah" Skal sjekke ut flere av filmene som er nevnt i tråden, iallefall.
Haugenjenta Skrevet 3. mars 2014 #13 Skrevet 3. mars 2014 Bør vel kanskje se alle LOTR-filmene igjen først, komme litt inn i det igjen. Er ikke blodfan, men liker filmene og tror jeg kommer til å like Hobbiten også :D Jeg er ingen blodfan selv, men bestevenninna mi har vokst opp med en mor som har lest Tolkien fra perm til perm Og det smitter selvfølgelig også av på meg.. Jeg så faktisk "Ringens Brorskap" for første gang på kinolerettet nå i november, angret noe iherdig at jeg ikke fikk sett i 2001, så gøy at jeg kan si jeg fikk sett alle tre Ville kanskje ventet og sett alle Hobbit-filmene for da å se LOTR-filmene, gått opp veldig mange lys for meg i de filmene nå etter å ha sett Hobbit-filmene *ler*
Birdo Skrevet 17. mars 2014 #14 Skrevet 17. mars 2014 Gleder meg veldig til Maleficent, Paranormal Activity 6, Fast and The Furious , Fifty Shades of Grey Sikkert fler også, men kommer ikke på fler for øyeblikket
Marie90 Skrevet 17. mars 2014 #16 Skrevet 17. mars 2014 "Bad Words" Har utviklet en crush paa Jason Bateman (Michael Bluth i Arrested Development) http://www.details.com/images/celebrities-entertainment/cover-stars/200907/CELEBRITIES_jason_batemanV.jpg Bad Words spiller han en litt annen rolle, samt at det er hans regissordebut. I tillegg synes jeg konseptet om en 40-aaring paa stavekonkurranse er litt morsomt. Han er saa soet at jeg vil se den uansett.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #18 Skrevet 17. august 2014 Hobbitten!! Jeg også! Anonymous poster hash: fc8b1...c39
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #19 Skrevet 17. august 2014 Nye star washe filmer synnes jeg må bli gøy Anonymous poster hash: c49eb...3b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå