Colargol Skrevet 1. mars 2014 #61 Skrevet 1. mars 2014 Mange som henger på forum som dette er tapere. No offense. Anonymous poster hash: 11598...f3a Hva legger du i ordet "tapere"? For dårlig oppførsel kan virkelig komme fra alle kanter. 3
Santflows Skrevet 1. mars 2014 #62 Skrevet 1. mars 2014 Enig, tragisk at voksne mennesker oppfører seg slikt 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #63 Skrevet 1. mars 2014 Det skulle vært aldersgrense her inne. Ut med alle de som mentalt er for unge eller ikke kan oppføre seg. Advarsler og utestenging praktiseres hardere og ønskedrømmen er at AB-funksjonen blir borte. Man må ha et nick og stå for hva man sier. I tillegg har jeg tenkt mye på det med å være moderator. Jeg syns at moderatorer kun skulle ha den jobben det er å moderere og ikke være vanlige, aktive brukere her inne. Av og til har jeg sett moderator som diskuterer og sier hva hun mener om mangt, og jeg syns de bør være nøytrale i den jobben. Det er sant det at i en hønsegård, når ei høne virkelig begynner å hakke på en annen høne, følger resten etter og hakker til tarmene henger utenfor kroppen. Det er litt sånn her inne, dessverre. KG har tapt seg veldig. Anonymous poster hash: b873c...d9b
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #64 Skrevet 1. mars 2014 Jeg lurer på hvorfor off topic innlegg ikke blir slettet? På andre forum jeg har vært på har det blir slettet. Fks eksempelet med der man spør om tips fordi man har klart å vaske en rød sokk med hvite klær. Det er da off topic å skrive ting som "herregud er du dum, dette skulle du aldri gjort!" fordi det ikke svarer på spørsmålet som ble stilt. Samme med folk som kommenterer skrivefeilene til andre, et eksempel: "Jeg klarte å vaske en rød sok samen med de hvite klærene mine" bruker 1: "Jeg gidder ikke lese innlegget ditt når du har så mange skrivefeil" bruker 2: "Ingen tar deg seriøst med de skrivefeilene! Hvorfor blir ikke det fjernet? Jeg syns selv det er irriterende med skrivefeil, men det har ingenting med spørsmålet å gjøre. Man får heller sende en privat melding, eller starte en egen tråd om det og innse at ikke alle med skrivefeil kommer til å bry seg. Også har man de som i startinnlegget skriver om noe som har skjedd,og gir beskjed om at visse ting vil de ikke diskutere. Som fks: "Jeg lånte masse penger for 4 år siden. Nå har jeg problemer *blablabla*. Hvordan bør jeg løse det? Jeg vet jeg var dum for 4 år siden og jeg har virkelig skjønt at noe sånt skal jeg ikke gjøre igjen, så dere trenger ikke gjenta det for meg." så kommer det svar vet du: bruker 1: "er du dum eller? selvfølgelig kan du ikke låne så mye penger!" bruker 2: "hadde du ikke lånt de pengene hadde du ikke vært i denne situasjonen!" Jeg kunne kommet med fler eksempler og.... det er mye rart! ??? Anonymous poster hash: a9a8f...50c 5
Sylvari Skrevet 1. mars 2014 #65 Skrevet 1. mars 2014 Det skulle vært aldersgrense her inne. Ut med alle de som mentalt er for unge eller ikke kan oppføre seg. Advarsler og utestenging praktiseres hardere og ønskedrømmen er at AB-funksjonen blir borte. Man må ha et nick og stå for hva man sier. I tillegg har jeg tenkt mye på det med å være moderator. Jeg syns at moderatorer kun skulle ha den jobben det er å moderere og ikke være vanlige, aktive brukere her inne. Av og til har jeg sett moderator som diskuterer og sier hva hun mener om mangt, og jeg syns de bør være nøytrale i den jobben. Det er sant det at i en hønsegård, når ei høne virkelig begynner å hakke på en annen høne, følger resten etter og hakker til tarmene henger utenfor kroppen. Det er litt sånn her inne, dessverre. KG har tapt seg veldig. Anonymous poster hash: b873c...d9b AB funksjonen er noe de ikke ønsker å fjerne, fordi det øker aktiviteten på forumet betraktelig om jeg ikke husker feil. Vi hadde en periode, før AB at også gjesteposting ikke var lov. Aldri vært så dødt her som da.
Sylvari Skrevet 1. mars 2014 #66 Skrevet 1. mars 2014 Jeg lurer på hvorfor off topic innlegg ikke blir slettet? På andre forum jeg har vært på har det blir slettet. Fks eksempelet med der man spør om tips fordi man har klart å vaske en rød sokk med hvite klær. Det er da off topic å skrive ting som "herregud er du dum, dette skulle du aldri gjort!" fordi det ikke svarer på spørsmålet som ble stilt. Samme med folk som kommenterer skrivefeilene til andre, et eksempel: "Jeg klarte å vaske en rød sok samen med de hvite klærene mine" bruker 1: "Jeg gidder ikke lese innlegget ditt når du har så mange skrivefeil" bruker 2: "Ingen tar deg seriøst med de skrivefeilene! Hvorfor blir ikke det fjernet? Jeg syns selv det er irriterende med skrivefeil, men det har ingenting med spørsmålet å gjøre. Man får heller sende en privat melding, eller starte en egen tråd om det og innse at ikke alle med skrivefeil kommer til å bry seg. Også har man de som i startinnlegget skriver om noe som har skjedd,og gir beskjed om at visse ting vil de ikke diskutere. Som fks: "Jeg lånte masse penger for 4 år siden. Nå har jeg problemer *blablabla*. Hvordan bør jeg løse det? Jeg vet jeg var dum for 4 år siden og jeg har virkelig skjønt at noe sånt skal jeg ikke gjøre igjen, så dere trenger ikke gjenta det for meg." så kommer det svar vet du: bruker 1: "er du dum eller? selvfølgelig kan du ikke låne så mye penger!" bruker 2: "hadde du ikke lånt de pengene hadde du ikke vært i denne situasjonen!" Jeg kunne kommet med fler eksempler og.... det er mye rart! ??? Anonymous poster hash: a9a8f...50c Kunne ikke vært mer enig.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #67 Skrevet 1. mars 2014 Merk at de eneste som ønsker fjerning av anonymbruker funksjonen er de som ønsker å stalke andre brukere. Anonymous poster hash: ff1af...018 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #68 Skrevet 1. mars 2014 AB er greit fordi da kan man skrive innlegg man ellers ikke kunne skrevet med brukeren sin fordi folk ønsker å stalke andre som nevnt over ja. Jeg har selv opplevd å bli "stalket" inne på forumet pga mine meninger eller hvordan jeg har beskrevet at jeg er/hva jeg gjør i visse situasjoner (som ikke er noe støtende, ulovlig eller farlig men kanskje ting som ikke er så normale, eller som noen få ser på som unormale). Samtidig er jo AB kjipt når folk misbruker funksjonen, fordi de da kan skrive så mye dritt de vil uten å bli "tatt" av andre. Anonymous poster hash: a9a8f...50c 2
kaffemor Skrevet 2. mars 2014 #69 Skrevet 2. mars 2014 Det skulle vært aldersgrense her inne. Ut med alle de som mentalt er for unge eller ikke kan oppføre seg. Advarsler og utestenging praktiseres hardere og ønskedrømmen er at AB-funksjonen blir borte. Man må ha et nick og stå for hva man sier. I tillegg har jeg tenkt mye på det med å være moderator. Jeg syns at moderatorer kun skulle ha den jobben det er å moderere og ikke være vanlige, aktive brukere her inne. Av og til har jeg sett moderator som diskuterer og sier hva hun mener om mangt, og jeg syns de bør være nøytrale i den jobben. Det er sant det at i en hønsegård, når ei høne virkelig begynner å hakke på en annen høne, følger resten etter og hakker til tarmene henger utenfor kroppen. Det er litt sånn her inne, dessverre. KG har tapt seg veldig. Anonymous poster hash: b873c...d9b Litt ironisk at du argumenterer for at det er best uten AB og at folk må stå for egne meninger under nick.. som ab. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå