Sylvari Skrevet 28. februar 2014 #21 Skrevet 28. februar 2014 Beklager OT, men hva het kvinneguiden før? Bryllups ett eller annet... Bryllupsguiden ? nei, blir kanskje for dumt. Husker ikke spesifikt. Er som sagt rett etter de byttet navn, så var ikke her noe særlig før det.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #22 Skrevet 28. februar 2014 Oj, takk! Skriver denne som anonym, så folk ikke skal tro jeg komplimenterte meg selv, haha. Chloe-Anonymous poster hash: 703a2...ad4 Svarer på denne som anonym, slik at jeg blir ordentlig forvirret her. Chloe er faktisk en av KGs beste. Klem fra Chloe (oops, holdt på å glemme krysse av som AB. Tenk så flaut det hadde vært da) Anonymous poster hash: 5bd72...d13 1
Chloe- Skrevet 28. februar 2014 #23 Skrevet 28. februar 2014 Jeg husker ikke hva det het før, men det kommer sikkert en snart som husker Vet bare at forumet har eksistert i mange år. Kvinneguiden er vel det forumet som har vært mest stabilt og et av de som har eksistert lengst i Norge. Anonymous poster hash: 9cfc5...a29 Tror det var Bryllupsguiden. (Klarer ikke dobbelsitering fra mobil, men denne var til deg også Arabella)
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #24 Skrevet 28. februar 2014 Og hvem av dere er chloe? Anonymous poster hash: ff1af...018
Sylvari Skrevet 28. februar 2014 #25 Skrevet 28. februar 2014 Hmm... Er jeg på feil steder i forumet? Jeg synes det er mange her inne som ikke passer i noen av kategoriene. Og enkelte brukere blir hyllet av noen og mislikt av andre. Noe som vel er naturlig nok for en hvem som helst samling av ulike mennesker. Få blir likt av alle, noen klarer ikke å skille mellom synspunkter på enkeltsaker og person, har man sterke meninger eller en spesiell utrykksmåte vil flere legge merke til deg både positivt og negativt. Noen er nok her kun for å provosere, noe de som regel klarer. Alt i alt liker jeg forumet. Syns det er mest på samliv og seksualitetsforumet egentlig.
Chloe- Skrevet 28. februar 2014 #26 Skrevet 28. februar 2014 (endret) Svarer på denne som anonym, slik at jeg blir ordentlig forvirret her. Chloe er faktisk en av KGs beste. Klem fra Chloe (oops, holdt på å glemme krysse av som AB. Tenk så flaut det hadde vært da)Anonymous poster hash: 5bd72...d13 Hæ? Jeg skjønte ikke den der altså. Når du skriver sånne "woopsi-doopsi"-meldinger på andres vegne, bør det vel helst være når de faktisk har driti seg ut - ikke når man klart og tydelig ser at det er forskjellige ab-koder. Endret 28. februar 2014 av Chloe- 4
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #27 Skrevet 28. februar 2014 nei jeg skal ikke det. Men det er ikke meg bare. Det er noen åpenlyse hakkekyllinger som trekker til seg mobben ofte bare ved og skrive innlegg. Alt med meningene deres blir vridd på og overdrevet med ironi og gjort narr av. Enig. Hmm... Er jeg på feil steder i forumet? Jeg synes det er mange her inne som ikke passer i noen av kategoriene. Og enkelte brukere blir hyllet av noen og mislikt av andre. Noe som vel er naturlig nok for en hvem som helst samling av ulike mennesker. Få blir likt av alle, noen klarer ikke å skille mellom synspunkter på enkeltsaker og person, har man sterke meninger eller en spesiell utrykksmåte vil flere legge merke til deg både positivt og negativt. Noen er nok her kun for å provosere, noe de som regel klarer. Alt i alt liker jeg forumet. Selvsagt kan man ikke bli likt av alle. Like lite som man kan like alle, men man trenger ikke være aggressive og vri og vrenge på alt heller. Folkeskikk holder lenge. Når det gjelder kategoriene, er det såpass mange brukere her inne at det er umulig å lage kategorier til alle, så det ble 3 for enkelhetens skyld. Anonymous poster hash: 9cfc5...a29
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #28 Skrevet 28. februar 2014 Hmm... Er jeg på feil steder i forumet? Jeg synes det er mange her inne som ikke passer i noen av kategoriene. Og enkelte brukere blir hyllet av noen og mislikt av andre. Noe som vel er naturlig nok for en hvem som helst samling av ulike mennesker. Få blir likt av alle, noen klarer ikke å skille mellom synspunkter på enkeltsaker og person, har man sterke meninger eller en spesiell utrykksmåte vil flere legge merke til deg både positivt og negativt. Noen er nok her kun for å provosere, noe de som regel klarer. Alt i alt liker jeg forumet. Anonymous poster hash: f8715...c90 Skulle skrive at jeg er enig med deg, men var litt for kjapp gitt I mange bruker tråder er det jo forskjellige nick som går igjen enten det er positivt eller negativt. Mange som slenger dritt i tråder er jo dessuten anonyme brukere og jeg lurer da på hvilken kategori disse hører hjemme i? Anonymous poster hash: f8715...c90
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #29 Skrevet 28. februar 2014 Skulle skrive at jeg er enig med deg, men var litt for kjapp gitt I mange bruker tråder er det jo forskjellige nick som går igjen enten det er positivt eller negativt. Mange som slenger dritt i tråder er jo dessuten anonyme brukere og jeg lurer da på hvilken kategori disse hører hjemme i? Anonymous poster hash: f8715...c90 Merkelig det der, hvor lett det er for mange å ignorere all drittslengingen som også kommer fra brukere som poster med sitt nick. Avogtil lurer jeg på om det finnes en krig mellom anonyme og brukere med nick her på kg? Anonymous poster hash: ff1af...018 1
Chloe- Skrevet 28. februar 2014 #30 Skrevet 28. februar 2014 Og hvem av dere er chloe?Anonymous poster hash: ff1af...018 Anonym ad4 var meg. Skjønner ikke hvorfor den andre anonyme ga seg ut for å være meg. Jeg mente bare å takke for et komplement, ikke lage en stor greie ut av dette..
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #31 Skrevet 28. februar 2014 Skulle skrive at jeg er enig med deg, men var litt for kjapp gitt I mange bruker tråder er det jo forskjellige nick som går igjen enten det er positivt eller negativt. Mange som slenger dritt i tråder er jo dessuten anonyme brukere og jeg lurer da på hvilken kategori disse hører hjemme i? Anonymous poster hash: f8715...c90 Som sagt så er det såpass mange brukere her at det er umulig å lage en kategori for hver enkelt Anonymous poster hash: 9cfc5...a29
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #32 Skrevet 28. februar 2014 Merkelig det der, hvor lett det er for mange å ignorere all drittslengingen som også kommer fra brukere som poster med sitt nick. Avogtil lurer jeg på om det finnes en krig mellom anonyme og brukere med nick her på kg? Anonymous poster hash: ff1af...018 Vet at enkelte t.o.m søker på ip nr (er det riktig?) for å "forfølge" enkelte anonyme brukere. Brukere med nic er jo lett gjenkjennelige. Anonymous poster hash: 9cfc5...a29
Gjest Eurodice Skrevet 28. februar 2014 #33 Skrevet 28. februar 2014 Tror det var Bryllupsguiden. (Klarer ikke dobbelsitering fra mobil, men denne var til deg også Arabella) Takk!
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #34 Skrevet 28. februar 2014 Merkelig det der, hvor lett det er for mange å ignorere all drittslengingen som også kommer fra brukere som poster med sitt nick. Avogtil lurer jeg på om det finnes en krig mellom anonyme og brukere med nick her på kg? Anonymous poster hash: ff1af...018 Hvem som slenger gørr og hvem som ikke gjør det varierer her inne tror jeg. Som sagt så er det såpass mange brukere her at det er umulig å lage en kategori for hver enkelt Anonymous poster hash: 9cfc5...a29 Men det virker som at du har hengt deg veldig på "gamle frekke brukere" vs "nye snille" brukere, er det alltid så nyansert da? Anonymous poster hash: f8715...c90
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #35 Skrevet 28. februar 2014 Vet at enkelte t.o.m søker på ip nr (er det riktig?) for å "forfølge" enkelte anonyme brukere. Brukere med nic er jo lett gjenkjennelige. Anonymous poster hash: 9cfc5...a29 Ip nummer? Går det da? Eller mener du nummeret under innlegget? Anonymous poster hash: ff1af...018
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #36 Skrevet 28. februar 2014 Vet at enkelte t.o.m søker på ip nr (er det riktig?) for å "forfølge" enkelte anonyme brukere. Brukere med nic er jo lett gjenkjennelige. Anonymous poster hash: 9cfc5...a29 Går dette an da, for andre enn mod? Anonymous poster hash: f8715...c90
dillyduzit Skrevet 28. februar 2014 #37 Skrevet 28. februar 2014 Vet at enkelte t.o.m søker på ip nr (er det riktig?) for å "forfølge" enkelte anonyme brukere. Brukere med nic er jo lett gjenkjennelige. Anonymous poster hash: 9cfc5...a29 Selvfølgelig. Nei, sånn seriøst, jeg syntes det egentlig har roet seg litt jeg. Husker når jeg var innom før jeg meldte meg inn så var det mye drittslenging.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #38 Skrevet 28. februar 2014 Hvem som slenger gørr og hvem som ikke gjør det varierer her inne tror jeg. Men det virker som at du har hengt deg veldig på "gamle frekke brukere" vs "nye snille" brukere, er det alltid så nyansert da? Anonymous poster hash: f8715...c90 Nei, har ikke det, men hvis man skal dra fram noen, er mitt inntrykk at de "gamle" brukerne er de "snille" - om man kan si det. Jeg har inntrykk av at de nyeste brukerne er mer aggressive. Mulig jeg tar feil, men det er min oppfatning. Ip nummer? Går det da? Eller mener du nummeret under innlegget? Anonymous poster hash: ff1af...018 Ja, det gjør det. Jeg fikk vite det når jeg leste en kommentar fra en som hadde søkt på ip nr til en anonym bruker her. Anonymous poster hash: 9cfc5...a29
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #39 Skrevet 28. februar 2014 Hvem som slenger gørr og hvem som ikke gjør det varierer her inne tror jeg. Anonymous poster hash: f8715...c90 Selvfølgelig har brukere (med nick) variabelt humør og terskel for hva de skriver. Akkurat som anonyme. Men begge grupper er anonyme, så å henge seg opp i hvem som er anonym eller ikke med nick blir for tåpelig har jeg funnet ut. Men enkelte personer (uavhengig av nick eller anonym) skriver bare negativt, hetsende og provoserende. Og det er jo litt dumt. Og som mange liker å påpeke, kg er ikke kardemommeby. (Faktisk er det veldig irriterende med en slik unnskyldning.) Anonymous poster hash: ff1af...018 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #40 Skrevet 28. februar 2014 Vet at enkelte t.o.m søker på ip nr (er det riktig?) for å "forfølge" enkelte anonyme brukere. Brukere med nic er jo lett gjenkjennelige. Anonymous poster hash: 9cfc5...a29 Hvor har du hørt det? Det er jo ganske sykt om du forteller disse ryktene uten grunn? Anonymous poster hash: f8715...c90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå