Gå til innhold

KG, stort sett et bra forum, men også en plass for mobbing.

Anbefalte innlegg

Skrevet

KG minner meg mer og mer om en ungdomsskolegård der de forskjellige er inndelt etter popularitet.

• Du har de populære - de som får si å gjøre hva de vil. De som grupperer seg å går sammen å mobber/ angriper andre.

• De som flyter igjennom å ikke synes, som kommer med ett å annet innlegg som er såpass anonymt at det får passere.

• De såkalte upopulære, eller de må jo være ganske greie for de populære, for da har de noen å mobbe/ angripe.

Jeg vet at denne tråden ikke får stå, sannsynligvis overlever den ikke natten engang, for jeg (og noen få med meg) hører ikke til i de to øverste kategoriene.

Jeg er glad jeg slipper å gå i samme "skolegård" som dere, å at jeg er her på frivillig basis - enn så lenge. Å her skal det liksom være voksne brukere.

Anonymous poster hash: 9cfc5...a29
  • Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alderen på kg brukerne har det siste året sunket, det er mange drittunger her, og innimellom er det enkelte storkjeftede forståsegpåere som alltid skal lage en tråd om utsatte grupper. Noen av de beste brukerne har slettet seg. Noe som er synd, de laget ikke uthengingstråder om uføre feks.

Anonymous poster hash: ff1af...018
  • Liker 4
Skrevet

Please fortell meg hvem av de jeg er.

Skrevet

Jeg vil si at du hører til i den midterste kategorien. Hverken av den populære mobben eller den upopulære hakkekyllingen.

Skrevet

Jeg er enig men snart får du svar om att du er svak og nærtakende og sikkert bare ikke tåler uenighet.

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil si at du hører til i den midterste kategorien. Hverken av den populære mobben eller den upopulære hakkekyllingen.

Den var til Cloe.

Skrevet

Chloe er ingen av gruppene dine, men en bra bruker.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er enig men snart får du svar om att du er svak og nærtakende og sikkert bare ikke tåler uenighet.

Jeg vet. Er ikke ukjent kommentarer til hakkekyllingene.

Synd at forumet har blitt sånn.

Skrevet

Du har fått litt hets fra enkelte pga fortid. Ikke finn deg i mer hets.

Skrevet (endret)

Har vært her helt siden de byttet navn til Kvinneguiden, det er mange år.

Det har alltid vært "konkurranse" her, men syns de siste 5 årene at det har gått fra lett "hazing" til rett og slett aggressivitet. Mange poster utrulig slemme innlegg, ser det er noen brukere som går igjen.

Menneskene som lager innlegg her vil som regel ha råd, ikke bli refset ned til beinet fordi de har begått en feil.

Hvis vi lager et lite eksempel:

TS: "Jeg heiv ved et uhell en rød sokk inn med det hvite tøyet, noen som vet hva jeg kan gjøre for å redde de hvite klærne mine?"

AB1: "Herregud, er du dum?? Du kan ikke hive rødt med hvitt!!"

AB2: "Ja, du burde fulgt bedre med altså."

AB3: "Bare kvinnfolk som gjør sånne feil. De påtar seg offerrollen i alt, tar ikke ansvar for noe som helst. Horer hele gjengen."

AB4: "Helt enig med de over, dette skulle du faen meg tenkt på før du heiv den røde sokken med det hvite."

Og sånn fortsetter det. Helt nytteløst.

Edit: trøtt i trynet.

Endret av Sylvari
  • Liker 12
Skrevet

Det har alltid vært "konkurranse" her, men syns de siste 5 årene at det har gått fra lett "hazing" til rett og slett aggressivitet. Mange poster utrulig slemme innlegg, ser det er noen brukere som går igjen.

Menneskene som lager innlegg her vil som regel ha råd, ikke bli refset ned til beinet fordi de har begått en feil.

TS: "Jeg heiv ved et uhell en rød sokk inn med det hvite tøyet, noen som vet hva jeg kan gjøre for å redde de hvite klærne mine?"

AB3: "Bare kvinnfolk som gjør sånne feil. De påtar seg offerrollen i alt, tar ikke ansvar for noe som helst. Horer hele gjengen."

AB4: "Helt enig med de over, dette skulle du faen meg tenkt på før du heiv den røde sokken med det hvite."

Ja noen svarer helt tåpelig, og dette er brukere som lar aggresjon gå ut over andre og brukere som ønsker å provosere.

Skrevet

Også er det mye enklere å komme med det rådet ts er ute etter for å redde de hvite klærne :fnise:

Men det er mange her for tiden som rett og slett er aggressive ja.

• Liker 2
Skrevet

Chloe er ingen av gruppene dine, men en bra bruker.

Oj, takk! :blomst:

Skriver denne som anonym, så folk ikke skal tro jeg komplimenterte meg selv, haha.

Chloe-

Anonymous poster hash: 703a2...ad4

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

Beklager OT, men hva het kvinneguiden før?

Skrevet

Du har fått litt hets fra enkelte pga fortid. Ikke finn deg i mer hets. Anonymous poster hash: ff1af...018

nei jeg skal ikke det. Men det er ikke meg bare. Det er noen åpenlyse hakkekyllinger som trekker til seg mobben ofte bare ved og skrive innlegg. Alt med meningene deres blir vridd på og overdrevet med ironi og gjort narr av.

• Liker 1
Skrevet

Hmm... Er jeg på feil steder i forumet?

Jeg synes det er mange her inne som ikke passer i noen av kategoriene.

Og enkelte brukere blir hyllet av noen og mislikt av andre.

Noe som vel er naturlig nok for en hvem som helst samling av ulike mennesker. Få blir likt av alle, noen klarer ikke å skille mellom synspunkter på enkeltsaker og person, har man sterke meninger eller en spesiell utrykksmåte vil flere legge merke til deg både positivt og negativt. Noen er nok her kun for å provosere, noe de som regel klarer.

Alt i alt liker jeg forumet.

• Liker 3
Skrevet

Oj, takk! :blomst:

Skriver denne som anonym, så folk ikke skal tro jeg komplimenterte meg selv, haha.

Chloe-

Anonymous poster hash: 703a2...ad4

Jeg er ikke alltid like enig med deg, men jeg syns du er en bra bruker fordi. :blomst:

• Liker 1
Skrevet

Beklager OT, men hva het kvinneguiden før?

Jeg husker ikke hva det het før, men det kommer sikkert en snart som husker :)

Vet bare at forumet har eksistert i mange år. Kvinneguiden er vel det forumet som har vært mest stabilt og et av de som har eksistert lengst i Norge.

Skrevet

Hmm... Er jeg på feil steder i forumet?

Jeg synes det er mange her inne som ikke passer i noen av kategoriene.

Og enkelte brukere blir hyllet av noen og mislikt av andre.

Noe som vel er naturlig nok for en hvem som helst samling av ulike mennesker. Få blir likt av alle, noen klarer ikke å skille mellom synspunkter på enkeltsaker og person, har man sterke meninger eller en spesiell utrykksmåte vil flere legge merke til deg både positivt og negativt. Noen er nok her kun for å provosere, noe de som regel klarer.

Alt i alt liker jeg forumet.

Anonymous poster hash: f8715...c90

Skrevet

nei jeg skal ikke det. Men det er ikke meg bare. Det er noen åpenlyse hakkekyllinger som trekker til seg mobben ofte bare ved og skrive innlegg. Alt med meningene deres blir vridd på og overdrevet med ironi og gjort narr av.

Ignorer og ignorer. En dag vet du hvordan du skal svare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...