AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #1 Skrevet 28. februar 2014 Jeg forventet mensen den 15 februar, men den har ikke kommet enda og ikke er det noe tegn på at den kommer eller. Jeg tok en rfsu test får 2 dager siden. Men jeg tok den på kvelden, jeg hadde da ikke tisset på noen timer får å forsikre meg om at den skulle slå ut riktig. Men den slo ut negativ. Jeg har enda ikke fått mensen, burde jeg da ta en test til ? eller er ikke det noe vits i siden den rfsu testen var negativ. Kan det hende jeg er gravid selv om den ene testen var negativ ? Må legge til at mensen alltid har vært regelmessig. Anonymous poster hash: be4de...ffc
Spiremor Skrevet 28. februar 2014 #2 Skrevet 28. februar 2014 Jeg hadde tatt en til, bare for å være sikker
Sunniv Skrevet 28. februar 2014 #3 Skrevet 28. februar 2014 Jeg ville også tatt en til, for sikkerhets skyld. Ville ta tatt den med morgenurin.
Athene Skrevet 28. februar 2014 #4 Skrevet 28. februar 2014 Hvor regelmessig er du vanligvis? Så lenge man ikke får blødning og har hatt ubeskyttet sex, er det alltid greit å ta en test. Men med ventet mens 15. og negativ test for to dager siden vil ny test neppe gi et nytt resultat. Med mindre du har hatt sen eggløsning.
Gjest Ravna Skrevet 28. februar 2014 #5 Skrevet 28. februar 2014 (endret) . Endret 18. januar 2018 av Ravna .
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #6 Skrevet 28. februar 2014 Når hadde du sex sist? Pee on a stick, just to be sure Skal ta en test imorgen. Hadde sex igår Anonymous poster hash: be4de...ffc
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #7 Skrevet 28. februar 2014 Skal ta en test imorgen. Hadde sex igår Anonymous poster hash: be4de...ffc Hvorfor tror du at du er gravid hvis du hadde sex i går? Anonymous poster hash: 0c50a...88c 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #8 Skrevet 28. februar 2014 Hvorfor tror du at du er gravid hvis du hadde sex i går? Anonymous poster hash: 0c50a...88c Har jo hatt sex føre det også da. Men du lurte på når jeg hadde sex sist, så jeg svarte deg på det. Anonymous poster hash: be4de...ffc 3
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #9 Skrevet 28. februar 2014 Tok en test til nå ikveld, men den viste også negativ. Kjønner ikke hva som skjer med kroppen min. Mensen har aldri forsvunnet før. Skal ta en test til imorgen med morgenurin.Anonymous poster hash: be4de...ffc
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #10 Skrevet 1. mars 2014 Jeg har fortsatt ikke fått mensen, og testen med morgenurin var negativ. Kan det være negativ nå og vise posetiv senere ? At det fortsatt er en mulighet siden mensen ikke kommer ? TsAnonymous poster hash: be4de...ffc
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #11 Skrevet 1. mars 2014 Går du på medisiner som kan forsinke mensen? Jeg tok antidepressiva tidligere, cipralex, og der er det en vanlig bivirkning at mensen blir uregelmessig. Visste ikke om dette, og testet i to uker før jeg fant ut at det var pillene som gjorde det (leser aldri/sjeldent listen med bivirkninger på forhånd, siden jeg da blir gående å "kjenne på det") Anonymous poster hash: 0ea4a...7e3
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #12 Skrevet 1. mars 2014 Går du på medisiner som kan forsinke mensen? Jeg tok antidepressiva tidligere, cipralex, og der er det en vanlig bivirkning at mensen blir uregelmessig. Visste ikke om dette, og testet i to uker før jeg fant ut at det var pillene som gjorde det (leser aldri/sjeldent listen med bivirkninger på forhånd, siden jeg da blir gående å "kjenne på det") Anonymous poster hash: 0ea4a...7e3 Går ikke på noe medisiner. Mensen har alltid vær regelmessig, dette har aldri skjedd før. Har ikke noe spesielle symptomer, men jeg føler meg ekstra trøtt fortiden. TsAnonymous poster hash: be4de...ffc
Gjest Teta Skrevet 1. mars 2014 #13 Skrevet 1. mars 2014 Kanskje den er forsinket pga at du tenker og grubler mye på det?
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #14 Skrevet 1. mars 2014 Kanskje den er forsinket pga at du tenker og grubler mye på det? nei jeg tenker eller grubler ikke på detAnonymous poster hash: be4de...ffc
fionel Skrevet 2. mars 2014 #15 Skrevet 2. mars 2014 Det kan være mye som spiller inn som gjør at mensen kan være sen ( utebli) Trening, psykisk, medisinsk osv. Mtp at du fortsatt får negativ test vil jeg ikke tro du er gravid. ( men som du sier, ja noen tester positivt sent, men som regel er dette grunnet senere EL en forventet) Om den uteblir lenge ville jeg kontaktet legen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå