AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #1 Skrevet 28. februar 2014 Er på leit etter en sort neglelakk med masse glitter, til en rimelig pris og som helst ikke er testa på dyr.. Åssen er Viva la diva sine? Anonymous poster hash: c2f0a...1a0
Adhara Skrevet 28. februar 2014 #2 Skrevet 28. februar 2014 Isadora har en lekker en, Black Galaxy tror jeg den heter Svart med regnbueglitter.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #3 Skrevet 1. mars 2014 Oooh, høres bra ut! Takk :D Anonymous poster hash: c2f0a...1a0 1
Eske Skrevet 1. mars 2014 #4 Skrevet 1. mars 2014 Black Galaxy er nydelig! Dyr da, rent millilitermessig, men helt nydelig!
Djungelvrål Skrevet 2. mars 2014 #5 Skrevet 2. mars 2014 Noen som har gode tips på hvordan man fjerner glitterlakk, Har sittet med bomull dyppet i aceton som jeg legger på og folie rundt men det er så klønete.......
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #6 Skrevet 2. mars 2014 Noen som har gode tips på hvordan man fjerner glitterlakk, Har sittet med bomull dyppet i aceton som jeg legger på og folie rundt men det er så klønete....... Isadora har en ny basecoat med peel-off-effekt. Har ikke prøvd den selv, men kan tenke meg at det er lettere å bare rive av neglelakken i stedet for å bruke neglelakkfjerner. Anonymous poster hash: 93466...903
Adhara Skrevet 3. mars 2014 #7 Skrevet 3. mars 2014 Isadora har en ny basecoat med peel-off-effekt. Har ikke prøvd den selv, men kan tenke meg at det er lettere å bare rive av neglelakken i stedet for å bruke neglelakkfjerner. Anonymous poster hash: 93466...903 Er det bare meg eller er det mye lettere at neglelakken flasser av i store flak når man bruker den? Kan jo såvidt vaske hendene uten at det detter av.
Eske Skrevet 8. mars 2014 #8 Skrevet 8. mars 2014 Er det bare meg eller er det mye lettere at neglelakken flasser av i store flak når man bruker den? Kan jo såvidt vaske hendene uten at det detter av. Den fungerer ikke for meg heller, jeg kunne like gjerne brukt smør - jeg får knapt lagt lakk oppå før den forsvinner. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå