Gå til innhold

Billig, sort neglelakk med glitter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på leit etter en sort neglelakk med masse glitter, til en rimelig pris og som helst ikke er testa på dyr..

Åssen er Viva la diva sine?

Anonymous poster hash: c2f0a...1a0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Isadora har en lekker en, Black Galaxy tror jeg den heter :) Svart med regnbueglitter.

AnonymBruker
Skrevet

Oooh, høres bra ut! Takk :D

Anonymous poster hash: c2f0a...1a0
  • Liker 1
Skrevet

Black Galaxy er nydelig! :) Dyr da, rent millilitermessig, men helt nydelig!

Skrevet

Noen som har gode tips på hvordan man fjerner glitterlakk, Har sittet med bomull dyppet i aceton som jeg legger på og folie rundt men det er så klønete.......

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har gode tips på hvordan man fjerner glitterlakk, Har sittet med bomull dyppet i aceton som jeg legger på og folie rundt men det er så klønete.......

Isadora har en ny basecoat med peel-off-effekt. Har ikke prøvd den selv, men kan tenke meg at det er lettere å bare rive av neglelakken i stedet for å bruke neglelakkfjerner.

Anonymous poster hash: 93466...903

Skrevet

Isadora har en ny basecoat med peel-off-effekt. Har ikke prøvd den selv, men kan tenke meg at det er lettere å bare rive av neglelakken i stedet for å bruke neglelakkfjerner.

Anonymous poster hash: 93466...903

Er det bare meg eller er det mye lettere at neglelakken flasser av i store flak når man bruker den? Kan jo såvidt vaske hendene uten at det detter av.

Skrevet

Er det bare meg eller er det mye lettere at neglelakken flasser av i store flak når man bruker den? Kan jo såvidt vaske hendene uten at det detter av.

Den fungerer ikke for meg heller, jeg kunne like gjerne brukt smør - jeg får knapt lagt lakk oppå før den forsvinner.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...