AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #1 Skrevet 28. februar 2014 Kan jeg bruke brune ankelboots til ellers svart antrekk? Svart skinny bukse, svart topp med print og en dressjakke utenpå. Brun skinnjakke, men den er ikke på hele tiden. Har svarte, men har lyst til å bruke de brune. Den svarte buksen kan evt byttes ut i jeans, lyse eller mørke.Anonymous poster hash: c3c58...8a0
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #2 Skrevet 28. februar 2014 Ja Anonymous poster hash: 0e334...33d
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #3 Skrevet 28. februar 2014 Mørke jeans og sjokoladefargede ankleboots er omtrent signaturantrekket mitt Anonymous poster hash: b3e72...4e6
Safiye Skrevet 28. februar 2014 #4 Skrevet 28. februar 2014 Jeg syntes personlig at svart og brunt ikke går fint sammen i det hele tatt, med mindre det er en veldig mørk brun nøyanse. Hvis du bytter ut til mørk blå jeans, blir kombinasjonen noe bedre, etter min smak. Men selvfølgelig, dersom du syntes det er fint er det bare å bruke de. Folk har forskjellige meninger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå