Eris Skrevet 28. februar 2014 #1 Skrevet 28. februar 2014 (endret) Hei! Tittelen sier vel det meste "/ hjelp meg å tolke? Er det skyggestrek? Aldri i hele mitt liv fått annet enn helt blenda hvite men... (Tør ikke håpe omtrent). Ikke testet på morgen urin bare så det er sagt også. Endret 28. februar 2014 av Eris
Spiremor Skrevet 28. februar 2014 #2 Skrevet 28. februar 2014 Ser en skyggestrek Hvis du har flere tester, kan du jo ta en til for å være sikker, bare på morgenurin?
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #3 Skrevet 28. februar 2014 Om du tok bildet få minutter etter du tok testen vil jeg si at du er gravid Anonymous poster hash: e51f7...0a3
Athene Skrevet 28. februar 2014 #5 Skrevet 28. februar 2014 Ser positiv ut for meg. Bred, jevn og med farge.
Eris Skrevet 28. februar 2014 Forfatter #6 Skrevet 28. februar 2014 Takk for svar har kjøpt en ny test av annet merke som skal tas i morgen. Er plutselig lenge og vente noen timer nå føles ut som om mensen er på vei da, men men....
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #7 Skrevet 28. februar 2014 Jeg ser ikke noe farge på streken, men jeg ser at det er en strek der Det er vanlig at det føles ut som mensen er på veg selv om du er gravid Så håpet er ikke ute av den grunn Jeg ville kjøpt en digitaltest, så slipper du å tolke Anonymous poster hash: 21fdf...54a
Eris Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #9 Skrevet 1. mars 2014 Tok ny test i dag tidlig, helt negativ. Tok ikke mer enn noen timer så kom mensen og..
Athene Skrevet 1. mars 2014 #10 Skrevet 1. mars 2014 Tok ny test i dag tidlig, helt negativ. Tok ikke mer enn noen timer så kom mensen og.. Trist å høre. Var bildet tatt etter tidsfristen likevel? Eller fikk du urin over maks merket? En annen forklaring kan være at det var en streifer.
Eris Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #11 Skrevet 1. mars 2014 Bildet er tatt innen tidsfristen, men kan hende det kom urin over merket. I dag tidlig tisset jeg i et plastglass så det var litt enklere. Begynner vel bare å tenke at je rett og slett ikke kan bli gravid :s
Athene Skrevet 1. mars 2014 #12 Skrevet 1. mars 2014 Bildet er tatt innen tidsfristen, men kan hende det kom urin over merket. I dag tidlig tisset jeg i et plastglass så det var litt enklere. Begynner vel bare å tenke at je rett og slett ikke kan bli gravid :s Hvor lenge har du prøvd da? Og hvor lenge er det siden du eventuelt sluttet med hormonprevansjon?
Eris Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #13 Skrevet 1. mars 2014 Er 27, har ikke gått på p-piller siden jeg var 19 år. Så er da 8 år med ubeskyttet sex. Hvorav ca 1,5 av dem har vi prøvd. Har tempa, har ca 30 dagers syklus og i de siste prøveperiodene har jeg hatt eggløsningsslim og. Så vet ikke helt hva som er galt jeg..
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #14 Skrevet 1. mars 2014 Har du prøvd fertilitet monitor? Da finner du ihvertfall fort ut om du har eggløsning. Anonymous poster hash: 70ea7...fea 1
Athene Skrevet 2. mars 2014 #15 Skrevet 2. mars 2014 Er 27, har ikke gått på p-piller siden jeg var 19 år. Så er da 8 år med ubeskyttet sex. Hvorav ca 1,5 av dem har vi prøvd. Har tempa, har ca 30 dagers syklus og i de siste prøveperiodene har jeg hatt eggløsningsslim og. Så vet ikke helt hva som er galt jeg.. Da er det på tide med videre utredning. Når man har prøvd i ett år uten noe resultat er ikke alt som det skal. I og med at du har stabile, fine sykluser, hadde jeg startet med å sjekke mannen ut av saken. Be han ta kontakt med sin fastlege, og få henvisning til nærmeste klinikk for en spermprøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå