AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #1 Skrevet 28. februar 2014 Min datter spydde i bilsetet sitt, og selv etter såpevask luktet det litt oppkast. Leste overalt at eddik var veien å gå, mem nå stinker det jo eddik i stedet. To dager siden jeg brukte det nå... Hvordan fjerner jeg den lukten da?? Anonymous poster hash: 915ed...e68
Solstrålemamma Skrevet 28. februar 2014 #2 Skrevet 28. februar 2014 Har du vasket med eddikvann? Lukten går over av seg selv men det kan ta noen dager. Du får kjøpr noen wonderbaum å henge opp så lenge Å legge et gammelt håndkle under bilsete kan forebygge de værste oppkastulykker mtp flekker i bilen. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #3 Skrevet 28. februar 2014 Dette er jeg egentlig ikke kvalifisert til å svare på, kanskje er det bare å vente, så forsvinner lukten. Men tenkte at jeg skulle nevne at jeg i forbindelse med besøk av en liten hund som ikke skjønte forskjell på ute og innetoalett, kjøpte en spray i dyrebutikken som både fjernet flekker og lukt. Det fungerte supert. Hunden tisset på et sisalteppe, som jeg vasket veldig godt umiddelbart etter at ulykken skjedde (delvis med edikkvann, faktisk). Likevel fikk jeg ikke flekken helt vekk før jeg dusjet på dette vidundermiddelet. Da forsvant den som dugg for solen. I etterkant har vi hatt besøk av en annen hund, som ikke viste tegn til interesse for teppet. Det betyr nok at all lukt er borte også. Anonymous poster hash: 13f31...5bf
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #4 Skrevet 28. februar 2014 Takk for svar! Vasket med eddikvann ja, det er den lukten som sitter igjen nå. Lurt med håndkle under, det er ikke ofte det spys i bilen, men når det skjer er man jo desto mindre forberedt... AB, du husker ikke tilfeldigvis hva sprayen heter/utseende på flasken eller liknende? TsAnonymous poster hash: 915ed...e68
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #5 Skrevet 1. mars 2014 Tror vedkommende snakker om Urin Off. Anonymous poster hash: 46e5a...374
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå