Gå til innhold

Ellos-bestilling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har inne en ny bestilling som er registrert "mottatt". Den er der på dagtid, men ikke nå på natta. Skulle gjerne ha sjekket en siste gang før de behandler bestillingen. Er det åpnings og stengetider på postordre? Noen som vet noe om dette?

Anonymous poster hash: c8609...c20
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oops litt sent å svare på denne kanskje...

Jeg tror nettstedet har åpent hele døgnet, at du kan legge inn bestillinger, sjekke fakturaer etc hele døgnet.

Hvis du trenger å snakke med kundehjelp over telefon og mail, er det nok åpningstider. Jeg husker jeg måtte ringe til kundeservice på Ellos fordi jeg hadde dobbeltbestilt noe eller angret meg... de var veldig behjelpelige med det jeg ønsket :)

Anonymous poster hash: ec9a5...815
Skrevet

Jeg har fått endret bestillingen. Nå på dagtid er det grei tilgang til "min side", men ikke på natten. Veldig rart. Da mister de en del impulsbestillinger gjort på natta.

Kan flere sjekke om dere får tilgang til deres side og bestillinger etter tolv på natta? Antar at det ikke bare gjelder min konto.

Skrevet

Jeg har fått endret bestillingen. Nå på dagtid er det grei tilgang til "min side", men ikke på natten. Veldig rart. Da mister de en del impulsbestillinger gjort på natta.

Kan flere sjekke om dere får tilgang til deres side og bestillinger etter tolv på natta? Antar at det ikke bare gjelder min konto.

Det skal jeg gjøre.

Anonymous poster hash: ec9a5...815

Skrevet

Synes det er mye tull med bestillinger fra Ellos jeg og. Har opplevd noe av det samme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...