AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #1 Skrevet 27. februar 2014 Jeg har et ønske om å gå ned i vekt og igjen bli aktiv. Er i en periode hvor jeg er befinner meg i kjelleren psykisk. Og med depresjon kan alt være tiltak. Tror jeg skal beherske å begynne med et sunnere kosthold. Eneste tiltaket kan bli å lage seg "ordentlig" mat hver dag. Fysisk aktivitet er det værre med. Har dager hvor jeg ikke klarer å gå ut, og treningsstudio tørr jeg ikke. Men er egentlig glad i å gå tur, og det har jeg også merket gjør underverker for psyken. Så det jeg egentlig lurer på om det er "tilstrekkelig" å spise mindre og sunnere og kanskje ha som mål å gå tur 2 ganger hver uke? Type 40min-1t. Veier 100kg fordelt på 170cm. Og mens jeg alikevel skriver et innlegg her, hvordan er det med løs hud når en skal gå ned fra 100kg til 70-80kg? Anonymous poster hash: 5e7d7...d09
Pringle Skrevet 27. februar 2014 #2 Skrevet 27. februar 2014 (endret) Every little helps. Jo mer du har å ta av, jo mindre skal til før du merker forbedring. Det er lurt å starte ett sted, ikke gape over for mye på en gang, planen din høres veldig bra ut! Det er størst sjanse for å unngå løs hud om du ikke går ned så altfor fort. Og drikker mye vann. Lykke til, dette greier du! Endret 27. februar 2014 av Pringle
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #3 Skrevet 27. februar 2014 Vil anbefale på det sterkeste at du prøver å gå tur minst 3 dager i uka med mål om å gå en tur hver dag, nettopp fordi det vil gjøre deg godt psykisk og dermed kunne bidra til ett sunnere gladere liv. Vet det er vanskelig, har vært sann selv! Lag all mat fra scratch, prøv nye grønnsaker til middagen og bli inspirert av sunn matlaging fra blogger,matprogram og oppskrifter. Da har du noe å hvile tankene på også Anonymous poster hash: 01f48...aff
Pringle Skrevet 27. februar 2014 #4 Skrevet 27. februar 2014 ^^ At det ene gjerne drar det andre med seg, er en annen sak!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå