Gå til innhold

Hvilke planer har dere for pinsehelgen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Selv skal jeg bare gjøre kjedelig ting.... Vi må klargjøre båten for sesongen (burde egentlig vært gjort for lenge siden :oops: ) og ellers jobbe med huset. Vi må også gå med nabovarsler, og det kan sikkert ta litt tid.

I morgen skal jeg jobbe ( :-( ) og da er det så utrolig deilig å tenke på at man likevel har to fridager til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal til London med min kjaere. Paa soendag blir det Garden Party hos svigers til aere for oss - og hele familien min er kommet fra Norge for aa delta! Har ikke sett dem siden paaske, saa jeg gleder meg!

Skrevet

Jeg vil tro at jeg bare skal være hjemme. hørte noe om en tur til hytta på sjøen, men håper og tror det ikke blir noe av.

Skrevet

jeg og min mann skal være hjemme og sitte på vår grandiose veranda og drikke oss fulle fra lunchtid til neste morgen hvorpå vi skal pule oss ihjel

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg og darlingen drar hjemover for å besøke min familie på Sunnmøre :)

(og så skal vi i barnedåp på søndag..)

Clea

Skrevet

Vi skal bare slappe av og ta den siste finpussen på bryllupsplanleggingen.

Skrevet

I kveld får jeg besøk av en venninne og vi skal lage middag sammen her. I morgen kjører hun og jeg en tur til Sverige, ikke noe skikkelig harry-tur da, det er mest for bilturens skyld og finner vi noe spennede så kjøper vi det. Ellers skal jeg og samboeren min bare slappe av og grille om været blir fint.

Skrevet

Reiser til Korsika i morgen og regner derfor med at pinsehelgen går med til å sol, bade og drikke drinker... :kul:

Skrevet

Være bursdagsbarn og midtpunkt 8)

Skrevet

Padle kajakk hvis fint vær, rive bad hvis dårlig vær.

Trene uansett.

Skrevet

Sy baderomsgardin og forstyrre mannen som skal lese til eksamen.. Og kanskje grille litt hvis været holder seg :)

Gjest Étoile
Skrevet

Lese til eksamen. Det innebærer at innen tirsdag har jeg sannsynligvis nyskurte gulv, vasket vinduer, skrubbet kjøleskap og ryddet alle "problemområder".

Begynte å organisere klesskapet i går kveld... :wink:

Skrevet

Først skal jeg komme meg etter 2 høgskoleeksamener som jeg har hatt denne uka. PES!:Gjesp:

I kveld skal vi samles en gjeng jenter som var på utdrikkningslag tidligere i vår, og se på bilder og mimre. :rosasmil: Den kommende bruden begynner å få bryllupsnerver nå når det bare er 3 uker igjen til de gifter seg.:bryllup:

Ellers skal helga benyttes til å gjøre ferdig ei innlevering i organisasjonsteori samt å begynne det grusomme arbeidet med å lese til Makroeksamen :tunge1:

Forhåpentligvis blir det også litt tid til å gjøre litt nyttig ute i hagen. :blomst:

God pinse alle sammen! :)

Skrevet

Jeg skal lese til eksamen og gjøre ferdig en innleveringsoppgave. I morgen skal vi på Team Antonsen show :-) Også håper jeg på masse sol, så vi kan sitte ute og grille og sole oss.

Gjest Guttejente
Skrevet

Jeg skal vere jente i fine kjoler og skjørt hele helgen

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg skal vere jente i fine kjoler og skjørt hele helgen

Du blir sikkert rålekker :wink:

Skrevet

Drekka, musikk, headbange, spise god mat og sove lenge. Gleder meg!

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Jeg skal jobbe hele pinsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...