Gå til innhold

Bikini for blek hud

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!:) tenker på hva slags bikini jeg skal anskaffe meg for sommeren. Men jeg har veldig lys/blek hud med en rosatone i (tenk rødhåret og fregner, med blomst hår) og vet ikke helt hvilke farge som fremhever min farge. Jeg blir ikke brun, bare en anelse mer rød om sommeren så det er ikke noe vits å prøve å bli brun. Må bare "ovnfavne" den bleke huden jeg har! Er det noen som har noe ideer om fine fargetoner som kunne kledd meg?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! :) tenker på hva slags bikini jeg skal anskaffe meg for sommeren. Men jeg har veldig lys/blek hud med en rosatone i (tenk rødhåret og fregner, med blomst hår) og vet ikke helt hvilke farge som fremhever min farge. Jeg blir ikke brun, bare en anelse mer rød om sommeren så det er ikke noe vits å prøve å bli brun. Må bare "ovnfavne" den bleke huden jeg har! Er det noen som har noe ideer om fine fargetoner som kunne kledd meg? :)

Kanskje lyse blå eller sjokk rosa :)

Gjest Nanne70
Skrevet

Hvis du er skikkelig lys, med rødt hår og fregner, er det fint med sort, dyp blått eller smaragdgrønt. Mørk turkis kan sikkert fungere, og aubergine, som er en dyp, nesten litt brunaktig lilla (høres kanskje ikke så fint ut, men se her.) Hvis du tør, tror jeg at en varm, nesten tomatrød farge også kan fungere veldig bra :)

Skrevet

Oi spennende! Jeg var litt red for at mørke farger kunne gjøre meg blekere! Men jeg har egentlig ikke så mye peiling! Takk for svar!!:)

Gjest Nanne70
Skrevet

Oi spennende! Jeg var litt red for at mørke farger kunne gjøre meg blekere! Men jeg har egentlig ikke så mye peiling! Takk for svar!! :)

Bare hyggelig :) Når du er så lys, er det mye mer spennende og kledelig med den kontrasten som mørkere farger gir. Lyse farger kan fort gjøre at du ser litt blass ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...