Gjest Lene. Løten Skrevet 29. mai 2004 #21 Del Skrevet 29. mai 2004 Jeg er enig med trådstarter i alt alt det hun ramset opp er dritekkelt. Min forrige elsker i Oslo ønsket å gjennomføre noen av de tingene der, men gjett om han fikk nei! Det er for syke folk, mener jeg. Seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. mai 2004 #22 Del Skrevet 30. mai 2004 Alt sammen, Lene? Jeg skjønner du må ha et givende sexliv Og jeg håper inderlig du er like sarkastisk som meg.... tusjen som trodde jeg mente det og skulle fortelle meg hvor fordomsfull jeg er.... hihihi... det var godt du leste hele lappen før du satte igang. Jeg tror faktisk du skal lete veldig lenge før du finner noen som er mindre fordomsfull enn meg. Du finner nok mange på samme nivå, men ikke mange med enda ferre fordommer Som Samantha Jones sa: I'm trisexual - I'll try anything once. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 30. mai 2004 #23 Del Skrevet 30. mai 2004 Hahaha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2004 #24 Del Skrevet 30. mai 2004 Kjempefint innlegg Mysan! Jeg er helt enig med deg. Det er så mange som har sterke meninger om at alt det de selv ikke gjør er så grisete mens det de selv gjør er greit. Ofte synes de vanlig samleie er greit mens mye annet er uhygenisk. Men hvis man først skal sette ting på spissen kan man ikke like gjerne betrakte et samleie som en grisete sak mellom et urinrør og periodeblødende bakteriefelle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noorgie Skrevet 31. mai 2004 #25 Del Skrevet 31. mai 2004 Heia Mysan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 31. mai 2004 #26 Del Skrevet 31. mai 2004 Ikke værst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå