Gå til innhold

Valg av kjole

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er bare nødt til å følge din egen smak når det gjelder brudekjole - finn den kjolen du føler deg finest i!

Siden du spør om meninger, så er min at den kjolen du linket til er en kjole jeg personlig aldri kunne tenkt meg å gå i. Jeg liker ikke bling, skinnende stoff eller slike fargefelt. Fasongen er også utdatert og var på moten for en 15 år siden.

Anonymous poster hash: 16f95...1cc
Skrevet

Enig med AB over meg. Kjolen er veldig langt fra min stil, men du må velge en kjole du synes er vakker og som du føler deg vel i.

Skrevet

Jeg liker den typen kjoler, men akkurat den du linker til tror jeg de færreste vil se bra ut i. Se bare på modellen; hun får knapt nok midje og "tyngdepunktet" blir på en måte flyttet nedover, siden skjæringen på livet slutter så langt ned.

Kjolen er på en måte hverken fugl eller fisk; den er ikke vanlig a- line og den er ikke havfruefasong. Til en kjole i denne stilen tror jeg det passer best med a- line, der livet slutter ved midjen. Det er det safeste når du ikke får prøvd kjolen også.

• Liker 1
Gjest constance90
Skrevet

Takk for tilbakemeldinger. For min del så kan eg ikkje ha ein heilt kvit kjole, synest dei er fine, men for kjedelig for meg. Men eg er enig med att snittet på den eg fant ikkje var heilt heldig. Har funnet ein anna som eg sbsolutt har lyst på : http://www.dhgate.com/product/getProductImages.do?act=getProductImages&itemcode=177323865&pid=ff808081429e86000142c4eaa344324d

Den var kjempefin! Men jeg tror den hadde sett litt bedre ut med en lysere blåfarge :)

Skrevet

Takk for tilbakemeldinger. For min del så kan eg ikkje ha ein heilt kvit kjole, synest dei er fine, men for kjedelig for meg. Men eg er enig med att snittet på den eg fant ikkje var heilt heldig. Har funnet ein anna som eg sbsolutt har lyst på : http://www.dhgate.com/product/getProductImages.do?act=getProductImages&itemcode=177323865&pid=ff808081429e86000142c4eaa344324d

NYYYYDELIG kjole!

Skrevet

Jeg liker best den siste du linket til :)

Skrevet

Jeg liker best den siste du linket til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...