Gå til innhold

Astrid Gunnestad - hva har skjedd med ansiktet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å ser Debatten på NRK nå, og lurer på hva som har skjedd med ansiktet til Astrid Gunnestad?? Det ser da veldig spesielt ut...

Anonymous poster hash: 12d5c...385
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne du ikke ha klart deg med å tenke det der? Måtte du virkelig lage en tråd om det? Hun er seg selv.

Anonymous poster hash: daca3...670
Skrevet

Kunne du ikke ha klart deg med å tenke det der? Måtte du virkelig lage en tråd om det? Hun er seg selv.

Anonymous poster hash: daca3...670

Regnet med svar som dette, men jeg var bare nysgjerrig. Det var verken vondt ment eller veldig viktig. Som mye annet her på KG.

• Liker 1
Skrevet

Du har altså sett på en debatt som handler om utseendepress, skjellsord og kvinners selvhat og lager deretter en tråd om utseendet til en av debattantene? Ok. Wow. Kanskje du skal se programmet en gang til. Med lyden på denne gangen.

Anonymous poster hash: d3954...d34

• Liker 5
Skrevet

Er det seriøst så vanskelig å svare på spørsmålet? Jeg lurer også.

Anonymous poster hash: b614f...1b3

• Liker 7
Skrevet

Men i alle dager. Jeg er ganske så sikker på at selveste Astrid ikke ville hatt noe imot å fortelle hva som har hendt. Mener jeg har hørt noe om Botox behandling som gikk galt? Altså lest det, men husker ikke. For alt jeg vet så snakket hun om det på Debatten også. Jeg fulgte ikke med på hele.

Og for dere som tror man er ute etter mobbing og har alle pigger ute: ta det med ro! Kjære vene altså.

• Liker 3
Skrevet

Nå er hun 73 år. På 60-tallet ble hun ansiktsoperert. Det var i den plastiske kirurgiens barndom.

- Jeg hadde en legevenn som foreslo at jeg skulle prøve plastisk kirurgi. Han opererte meg flere ganger, litt eksperimentelt også, og alt ble ikke helt vellykket. Han sprøytet inn flytende silikon, og da var silikon helt nytt. Vevet vokste liksom rundt, og kapslet det inn.

- Men, men, sånn er det bare. Jeg angrer ikke på det, det er evig lenge siden, og ikke noe å gjøre ved det. Man angrer ikke på livet sitt, ikke sant?

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10039942

• Liker 3
Skrevet

Er det seriøst så vanskelig å svare på spørsmålet? Jeg lurer også.

Anonymous poster hash: b614f...1b3

Til en annen gang, så vil jeg bare tipse om en side på nettet som heter google.com

Der kan man søke på alt mulig rart, utrolig hva man får opp i søkeresultatene.

Anonymous poster hash: 1440e...468

• Liker 2
Skrevet

Til en annen gang, så vil jeg bare tipse om en side på nettet som heter google.com

Der kan man søke på alt mulig rart, utrolig hva man får opp i søkeresultatene.

Anonymous poster hash: 1440e...468

Dårlig humør i kveld?

• Liker 2
Skrevet

Det er så jævla typisk KG. "Det skulle du funnet ut selv! Skjerp deg!!"

Bah.

Anonymous poster hash: 693a3...272

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...