Gå til innhold

Kunne du fått barn med denne mannen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem av de to sikler du etter? :laugh:

Anonymous poster hash: 96da9...8f7
  • Liker 4
Skrevet

Hvis man kun går etter utseendet når man vil ha barn så har man tapt.

Anonymous poster hash: 4c1e7...05b
Skrevet

Jeg fikk barn med en som ikke var spesielt pen. Og vi fikk utrolig vakre barn. Fått høre det av mange. Og største er tenåringsjente nå, og det flyr forelskede gutter på døra hele tiden.

Får vel legge til at far er ikke et takras da. Og jeg er normalt pen. Min bestemor var faktisk internasjonal modell. Så kanskje det er der, det kommer fra.

Så man kan ikke alltid se på utseende. Vet da om veldig pene foreldre, som har fått barn som har veldig kjedelig utseende.

Anonymous poster hash: bfad1...4d2
  • Liker 1
Skrevet

Fantastisk å legge til et bilde av to personer og ikke spesifisere hvem av de TS snakket om..

Anonymous poster hash: ade6e...409
  • Liker 2
Skrevet

Fantastisk å legge til et bilde av to personer og ikke spesifisere hvem av de TS snakket om..

Anonymous poster hash: ade6e...409

Selve linken er veldig avslørende. En ting er navnet, en annen ting er at en aktiv fotballspiller i bundesliga neppe ser ut som mannen med tversoversløyfen.

Anonymous poster hash: 6a472...9ee

Skrevet

Om du tar bort det tafatte forsøket på selv-bruning, så var han ikke så ille, men jeg velger likevel og holde meg til planen om å få barn med min nåværende samboer. :fnise:

Forøvrig, så har jeg ikke hatt så mye kontakt med genene hans, så jeg kan ikke uttale meg særlig mye nærmere om de og deres "penhet"....

Skrevet

Hvis man kun går etter utseendet når man vil ha barn så har man tapt.

Anonymous poster hash: 4c1e7...05b

Nei, det er helt motsatt faktisk. Evolusjonen har fikset det slik at vi tiltrekkes og får barn med mennesker vi syns er pene. Er man pen/symmetrisk er det tegn på at man er frisk. Er man frisk lager man friske barn. Veldig enkelt sagt.

Skrevet

Hadde nok vært best å få barn med en jeg kjenner, og liker. Helst en samboer eller noe sånt..

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...