Gjest Moonshadow Skrevet 28. mai 2004 #1 Del Skrevet 28. mai 2004 Vi har nå bestemt oss for å skaffe hund igjen.. Det er snart fire år siden vår lille venn døde av kreft. Det har vært vanskelig og tenke på og skaffe en, men nå føler vi alle at vi er klare for det.. Er det noen som har tips til internett sider der jeg kan finne hunder som skal omplaseres eller selges for en billig penge? Jeg har sett inne på finn.no men det var det desverre ingen aktuelle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragoline Skrevet 28. mai 2004 #2 Del Skrevet 28. mai 2004 WWW.omplasseringavhunder.com www.charlottes.no Så kjekt at dere skal ta dere av en omplasseingshund. Hvilken rase eller blanding er det dere ønsker? Dyrenett.no er det også noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylajali Skrevet 28. mai 2004 #3 Del Skrevet 28. mai 2004 www.dyrenett.no, leste ikke igjennom godt nok, men ser jo at det står her fra før nå Uansett, lykke til med anskaffelse av hund! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 28. mai 2004 #4 Del Skrevet 28. mai 2004 Dyrenett.no har jeg lagt inn annonse og sett på tidligere... Følger med:) Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 29. mai 2004 #5 Del Skrevet 29. mai 2004 Ring FOD. Foreningen for omplassering av dyr, dersom dere er sikre på at dere vil ha en omplasseringshund da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå