AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #1 Skrevet 27. februar 2014 Jeg er 170 cm og 75 kg. Jeg tenker først og fremst på kosthold. Hvor mange kalorier kan jeg innta daglig dersom jeg er aktiv hver dag? Anonymous poster hash: 29a69...0c5
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #2 Skrevet 27. februar 2014 Kickstart --> google --> psmf. Anonymous poster hash: 0885f...18d
Muscae Skrevet 27. februar 2014 #3 Skrevet 27. februar 2014 Under 20 karbohydrater, så kan du spise så mye du vil. 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #4 Skrevet 27. februar 2014 Kickstart --> google --> psmf. Anonymous poster hash: 0885f...18d Takk. Hvor lenge skal jeg følge dette opplegget før jeg har nådd målet mitt? Under 20 karbohydrater, så kan du spise så mye du vil. Hvordan beregner jeg dette? Anonymous poster hash: 29a69...0c5
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #6 Skrevet 27. februar 2014 Med psmf gikk jeg ned 10 kg på 6 uker. Er 170 cm og veide 68 - gikk ned til 58. Jeg var jævlig dedikert da.Anonymous poster hash: 5892b...a07
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #7 Skrevet 27. februar 2014 Under 20 karbohydrater, så kan du spise så mye du vil. Jeg prøvde dette, men etter 3 mnd hadde jeg bare gått ned 3 kg. Gikk til Hexeberg faktisk og hun sa at jeg hadde nådd idealvekten min og måtte begynne å telle kalorier om jeg ville gå ned mer. Hun anbefalte meg dog å ikke gå ned noe ytterligere, men dessverre for meg er idealvekten min litt høyere enn jeg selv ønsker.Anonymous poster hash: 5892b...a07
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #8 Skrevet 27. februar 2014 Jeg var ikke så veldig glad i PSMF, jeg vil ha noe som gir nok energi, er sunt og som jeg kan holde gående en stund ellers takk for tips! Anonymous poster hash: 29a69...0c5
momo Skrevet 27. februar 2014 #9 Skrevet 27. februar 2014 Tror det vil gå bra av å telle kalorier, ikke for mye karbohydrater. Men ikke noe nazi lavkarbo. Også trening. Da vil du sikkert klare å gå ned det du ønsker, på en fornuftig måte. Og du trenger ikke å sulte deg.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #10 Skrevet 27. februar 2014 Under 20 karbohydrater, så kan du spise så mye du vil. Du glemte å legge til: "så lenge du ikke vil spise mer enn det du behøver å spise for å gå ned i vekt." Anonymous poster hash: e5a10...431 2
Chia Skrevet 27. februar 2014 #11 Skrevet 27. februar 2014 jeg har akkurat gått ned 12 kilo på 8 uker, så 12 kilo på 3 mnd bør ikke være noe problem.
Supraspinatus Skrevet 28. februar 2014 #12 Skrevet 28. februar 2014 12kg på 12 uker er faktisk ganske vanskelig om du ikke er ekstremt overvektig. Du må leve på et relativt strengt kosthold. Jeg ville også anbefalt en ketogen variant av lavkarbo. Om vektnedgangen bremser opp må du begynne å se på totalt energiinntak. Dessverre er det slik at noen har lett for å gå ned i vekt, andre har ikke. Strenge dietter med stort underskudd over tid har også en tendens til å tukle med hvileforbrenningen. Det er derfor veldig, veldig vanskelig å forutse effekt av et kosthold 6mnd+ og etter 1-2 år ender stortsett alle dietter på samme sted. Mye har nok med at det er vanskelig å følge dietter over lang tid. Det er litt i samme baner som at noen klarer å trene seg god nok til eliteidrett, mens andre ikke klarer å gå på gymmet mer enn 1 gang i uken. Motvillig. Mitt råd til deg er å styre den kortsiktige fokusen mot å holde seg til kostholdet og så får den vektnedgangen som kommer komme. Og dersom du velger en variant av lavkarbo. Vær grei å les deg opp slik at du ikke går i alle "fellene". 30 paleo challenge(whole30) kan også være et alternativ for å starte. Det er så restriktivt at det er nesten umulig å ikke gå ned i vekt. Men det er jo på kanten til ekstremt og kanskje ikke helt ideelt for dem med SF.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå