Gå til innhold

Kan trening forandre på syklusen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forventet mensen den 15 februar, men den er ikke kommet enda. Jeg begynte og trene for 2 mnd sider, kan trening forandre syklusen ?

Anonymous poster hash: 93996...a35
Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet

Om du er undervektig kan mensen forsvinne.

Skrevet

Om du er undervektig kan mensen forsvinne.

Jeg er ganske slank, men ikke undervektig.

Gjest Runforit
Skrevet

Jeg er ganske slank, men ikke undervektig. Anonymous poster hash: 93996...a35

Har du gått ned noe disse 2 mnd?

Skrevet

Har du gått ned noe disse 2 mnd?

Nei, jeg har begynt med styrke så jeg har gått opp 1,6 kilo på en mnd.

Gjest Runforit
Skrevet

Nei, jeg har begynt med styrke så jeg har gått opp 1,6 kilo på en mnd. Anonymous poster hash: 93996...a35

Da skal ikke treningen ha noe å si for syklus.

Om du ikke er gravid eller undervektig så er stress faktor nummer en for at mens kan utebli.

Skrevet

Normalt ikke, med mindre treningen eller vektnedgangen er ekstrem.

Sannsynligvis er det bare tilfeldigheter. Er du helt regelmessig ellers? Er du usikker kan du jo ta en test, så slipper du i alle fall å bekymre deg for det.

Skrevet

Normalt ikke, med mindre treningen eller vektnedgangen er ekstrem.

Sannsynligvis er det bare tilfeldigheter. Er du helt regelmessig ellers? Er du usikker kan du jo ta en test, så slipper du i alle fall å bekymre deg for det.

Trener ikke mer en 3 gang i uken, og jeg har gått opp 1,6 kilo etter jeg begynte og trene. Mensen har alltid vært regelmessig, noen gang kan det være at den kommer to-tre dager over aldri mer. Jeg gikk på cellegift som liten, som gjør at det kan være litt vanskelig for meg å bli gravid på egenhånd. Men tok en test for sikkeretskyld for noen dager siden, men den slo ut negativt. Men da tok jeg den på kvelden. Tror kanskje jeg skal ta en test til med morgenurin.

Gjest Runforit
Skrevet

Trener ikke mer en 3 gang i uken, og jeg har gått opp 1,6 kilo etter jeg begynte og trene. Mensen har alltid vært regelmessig, noen gang kan det være at den kommer to-tre dager over aldri mer. Jeg gikk på cellegift som liten, som gjør at det kan være litt vanskelig for meg å bli gravid på egenhånd. Men tok en test for sikkeretskyld for noen dager siden, men den slo ut negativt. Men da tok jeg den på kvelden. Tror kanskje jeg skal ta en test til med morgenurin. Anonymous poster hash: 93996...a35

Om den ikke kommer på enda noen dager så kan det også være lurt å gå til legen å ta en ekstra sjekk for sikkerhetsskyld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...