AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #1 Skrevet 27. februar 2014 Jeg og eksen min slo opp for omtrent en måned siden. Vi hadde et perfekt forhold, men slo opp kun på grunn av avstanden. Han går på skole som er langt vekke, og skal gå der neste år også, og etter det flytter han hjem igjen til samme by som meg. Problemet er det at jeg ikke klarer å se for meg å være sammen med noen andre enn han, og jeg depper hele tiden fordi jeg savner han så fælt. Når vi slo opp avtalte vi å være venner, og se hva som skjer mellom oss når han flytter hjem igjen. Vi hadde begge fortsatt følelser for hverandre. Men jeg vet ikke om jeg klarer å vente på han. Hva bør jeg gjøre? er så fortvilet... Anonymous poster hash: 914e8...56e
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #2 Skrevet 27. februar 2014 Du må i hvert fall snakke med ham for du får ikke til avstandsforhold på egen hånd. Jeg ville satset på det dersom dette virkelig er rett person, men er du helt sikker på det? Det føles jo som regel trist når et forhold tar slutt uansett. Tenk nøye gjennom hvordan dere fungerer sammen, personligheten, mål i livet osv. Selv om han er en god person, du trives sammen med ham og er glad i ham, så er det ikke sikkert han er den rette for resten av livet. Det er mye som skal klaffe som ikke nødvendigvis virker så viktig i ung alder. Uansett, hvis begge vil så taper dere ikke noe på å prøve. Anonymous poster hash: 3fe33...cec
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #3 Skrevet 27. februar 2014 Du må i hvert fall snakke med ham for du får ikke til avstandsforhold på egen hånd. Jeg ville satset på det dersom dette virkelig er rett person, men er du helt sikker på det? Det føles jo som regel trist når et forhold tar slutt uansett. Tenk nøye gjennom hvordan dere fungerer sammen, personligheten, mål i livet osv. Selv om han er en god person, du trives sammen med ham og er glad i ham, så er det ikke sikkert han er den rette for resten av livet. Det er mye som skal klaffe som ikke nødvendigvis virker så viktig i ung alder. Uansett, hvis begge vil så taper dere ikke noe på å prøve. Anonymous poster hash: 3fe33...cec Ja, jeg er ganske sikker på at han er den rette. Men vi snakker ikke med hverandre noe særlig lenger, bare snapper litt innimellom. Hva skal jeg si til han uten å virke desperat? Anonymous poster hash: 914e8...56e
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #4 Skrevet 27. februar 2014 Den rette er ei rimelig teit begrep. Alle som er forelska mener jo at det er den rette. Exen min var og rett en gangAnonymous poster hash: 483c4...7c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå