Gå til innhold

Ex elsker og kompisen hans... :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble kjent med en fin mann gjennom min (ex) elsker. I fjor høst ble jeg fortalt at denne mannen var interessert i meg. Jeg jore ingenting med det, og han er ikke av typen som tør å prøve seg heller, har jeg inntrykk av.

Jeg har tenkt og tenkt på denne mannen, ikke søren om jeg får han ut av hodet heller. Kan jeg eller bør jeg kontakte han? Eller er kjangsen veldig stor for at interessen har kjølnet? Har ikke sett han siden sist sommer desverre, så jeg har ikke fått pleid den interessen, for å si det sånn.

Og hva med vår felles venn, min ex elsker? Finnes det en uskreven regel som sier at man skal ta hensyn? Det var aldri følelser mellom oss, men "ex" er veldig sjalu av seg, og har vel sagt at han håpe jeg holder meg unna. Jeg for min del føler ikke at jeg må ta hensyn til han. Vi er ikke venner lenger og har null kontakt.

Hva tenker dere? :)

Anonymous poster hash: 720c3...38b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke er venn med eksen din, hvorfor tar du da hensyn til h'n? Kjør på.

Anonymous poster hash: 180d2...e1b
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Har du noen kunnskaper om hvor gode venner disse to er? Eller hvor mange gode venner denne kompisen har? Det hadde vært greit å finne ut av før du gjør noe mer siden du kan risikere å ødelegge vennskapet mellom disse to guttene. Hvis det bare er denne ex-elskeren din som han er god venn med så ville jeg ikke gjort noe. Om han har andre gode venner, og disse to er mer perifere så er det jo bare til å kjøre på. Men tenk deg litt om først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...